קידום אתרי שופיפיי

יש לך מוצר מושלם! אתר חדש שמושך את העין, ובנית צוות נכון. השלב הבא – וללא ספק החשוב ביותר – הוא להבין כיצד לשווק את אתרי שופיפיי שלך. עם כמעט 300,000 חנויות ב-שופיפיי בלבד, אם לא תקדם את חנות השופיפיי, יש לך סיכוי טוב לאבד לקוחות פוטנציאליים.

שיווק אתרי שופיפיי הוא מאמץ ארוך ומתפתח שלוקח זמן ובדיקות כדי להבין את הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך. הדרך הטובה ביותר לקדם את אתרי שופיפיי היא להשתמש בערוצי שיווק שונים ולנתח מהם המוצלחים ביותר. לאחר מכן, קבע אילו ערוצים הם המוצלחים ביותר.

הגדל באופן אסטרטגי רשימות האנשים דרך האימייל באיכות גבוהה

אימייל הוא כלי האולטימטיבי, המאפשר לבעלי חנויות שופיפיי להגיע ישירות לאנשים שכבר מתעניינים בעסק שלך (כלומר, הם נרשמו לניוזלטר שלך או רכשו מוצר).

הצעד הראשון בבניית קמפיין שיווקי חזק בדוא"ל הוא הכנת רשימת דוא"ל איכותית. אתה יכול לחזק את רשימת הדוא"ל שלך על ידי:

כלול שדה טופס קריאה לפעולה שמכיל הכנסה של מייל בדף הנחיתה שלך.
השתמש בפלאגינים כמו פופאפס כדי ליצור חלון קופץ של האתר להצטרפות, מתנות ותגמולים כאשר מישהו נכנס או יוצא מהאתר שלך.

לאחר שפיתחת רשימת דוא"ל חזקה, הצעד הבא שלך הוא לפלח את המשתמשים שלך לקהלים שונים על סמך תחומי העניין שלהם או השלב שלהם במשפך הקנייה. לדוגמה, מי שיוצא מתהליך הרכישה לפני לחיצה על "קופה" יודע יותר על המוצר שלך מאשר מישהו שמבקש מידע נוסף בדף נחיתה. מישהו שנוטש את העגלה שלו עשוי להזדקק לדחיפה נוספת כדי להשלים את התשלום באמצעות אימייל שמכיל הנחה. אבל מבקרים בדף הנחיתה עשויים לרצות דוא"ל מיכרתי שמדגיש את היתרונות של המוצר שלך, משתף המלצות ומציג בפניהם אפשרויות מוצר.

שיטות פופולריות לפילוח הודעות אימייל כוללות: איך לבחור את שלב הרכישה של הקונה במשפך הקנייה במייל/אתר

  • מוצרים שנרכשו
  • דמוגרפיה
  • התנהגות באתר

כאשר אתה מוכן לשלוח את המיילים שלך, בשופיפיי יש תכונת שיווק בדוא"ל המאפשרת למשתמשים לבנות במהירות אימיילים ולנתח מדדי ביצועים. לאחר שתיצור שלחת את האימיילים שלך, תוכל לעקוב אחר שיעורי פתיחה והמרות.

פתח אסטרטגיית מדיה חברתית בתשלום אורגנית

מדיה חברתית היא מקום מצוין להתחבר ללקוחות פוטנציאליים. רוב המותגים פעילים בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, פינטרסט, טוויטר ויוטיוב כדי לקדם את אתרי השופיפיי שלהם. מכיוון שפרסום עקבי ומעורבות עם עוקבים הם המפתח לבניית קהל, אנו ממליצים להתמקד בפלטפורמה אחת או שתיים כדי להתחיל. לאחר שתרחיב את כמות הצוות שלך, תוכל להוסיף עוד ערוצים.

1. מדיה חברתית אורגנית

לא תמיד הגיוני שעסקים חדשים ישלמו על פרסום במדיה החברתית מיד. עבור אחרים, זה איזון בין כיסוי התשלום לאורגני. קידום אורגני היא כל פעילות במדיה החברתית שאין לה קידום בתשלום.

בעוד שצמיחה אורגנית היא תוכנית ארוכת טווח, זו דרך מצוינת להציג את המוצרים שלך, לספר את הסיפור של המותג שלך ולהראות נוחכות חברתית וקהל ולתמוך. חנויות מסחר אלקטרוני רבות מוצאות הצלחה בפרסום תחרויות, המלצות של לקוחות ותוכן שנוצר על ידי משתמשים.

הקפד להשתמש בהאשטאגים בעת יצירת הפוסטים שלך במדיה החברתית. שימוש בהאשטאגים יכול להגביר את המעורבות, להגביר את המודעות למותג ולעזור לקהל היעד שלך למצוא אותך.

כדי למצוא האשטאגים פופולריים:

בדוק את הפוסטים של המתחרים שלך כדי לראות באילו האשטאגים הם משתמשים.
שימוש בכלים כמו Hashtagify, RiteTag ו-best-hashtags.com כדי למצוא ולנתח האשטגים.
מסתכלים על הפלטפורמות עצמן לרעיונות. באינסטגרם תוכלו להזין נושא בשורת החיפוש ולאחר מכן ללחוץ על "תגים". זה יציג האשטאגים פופולריים אחרים לנושא זה. בטוויטר, אתה יכול ללחוץ על הכרטיסייה "חקר" ואז ללחוץ על "טרנדים" כדי לראות האשטאגים פופולריים המותאמים אישית על סמך המיקום שלך ותחומי העניין שלך.
אם אתה צריך השראה לקידום המדיה החברתית האורגנית, בדוק את הטיפים האלו כדי לשמור על עניין של במדיה חברתית.

2. מודעות בתשלום

אם יש לך תקציב פרסום, הצגת מודעות במדיה חברתית היא אחת הדרכים הטובות ביותר להוביל תנועה לחנות השופיפיי.

פוסטים ברשתות חברתיות בתשלום מקבלות עדיפות על פני פוסטים אורגניים וניתן להציב אותם מול קהל ממוקד במיוחד. אתה יכול לבחור את קהל היעד שלך על סמך מדדים ונתונים כגון מיקום, גיל ותחומי עניין.

רוב הפלטפורמות מאפשרות לך ליצור מודעות, ואנו ממליצים להתחיל בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ויוטיוב. חשוב לחשוב בצורה אסטרטגית לאיזו פלטפורמה להקצות את התקציב שלך.

פייסבוק: למרות שהקהל של פייסבוק נוטה להיות מבוגר יותר, זוהי אחת הפלטפורמות הגדולות ביותר עם אפשרויות המיקוד ותכונות הקמפיין המתקדמות ביותר. מודעות הפייסבוק שלך יכולות לכלול כפתורי CTA (קריאה לפעולה) וטפסים, ניתן לעקוב אחריהם באמצעות עמוד ניתוח בפייסבוק. בנוסף, פייסבוק ואינסטגרם מחוברות כך שתוכל ליצור ולהפעיל את שתי המודעות בקלות מתוך פלטפורמת פייסבוק.

אינסטגרם: אינסטגרם מושכת עסקים במסחר האלקטרוני בגלל האופי הוויזואלי שלה. זוהי פלטפורמה מצוינת להראות את המוצר שלך בפעולה ועובדת בצורה הטובה ביותר עבור מותגים עם מיתוג לייף סטייל חזק (אופנה, יופי, נסיעות וכו').

טוויטר: בשל מספר המשתמשים, טוויטר היא פלטפורמה מצוינת להשיג חשיפה. זכור כי 42% מהמבוגרים המשתמשים בטוויטר הם בין הגילאים 18-29. אם קהל היעד שלך לא נמצא בדמוגרפיה זו, ייתכן שזה לא ההתאמה הטובה ביותר.

יוטיוב: אם לעסק שלך יש את היכולת ליצור ולעשות מודעות וידאו, יוטיוב יכול להיות רווחי מאוד. יוטיוב נמצאת בשימוש על ידי 81% מהמבוגרים, מה שאומר שהקהל שלך ללא ספק נמצא באתר וטווח הגילאים ביוטיוב נוטה מ18-44.

טיפ מומלץ: תוכן שנוצר על ידי הקונים בעת יצירת המודעות שלך, הדבר מבטיח ביצועי מודעות מדהים.

3. חנויות

סטטיסטה מעריכה שעד 2025, 108 מיליון אמריקאים יבצעו רכישות דרך רשתות חברתיות. מותגים צריכים לנצל את הצמיחה של המסחר החברתי על ידי חיבור שופיפיי עם פייסבוק, אינסטגרם או טיקטוק כדי ליצור חנויות בתוך הפלטפורמה. חנויות דיגיטליות משתלבות בקלות עם שופיפיי ומשמשות כחלון ראווה וירטואלי נוסף עבור המוצרים שלך. באמצעות חנויות אלו תוכלו לפרסם מוצרים, להציע הנחות ולעודד לקוחות לקנות ישירות בפלטפורמה.

בניית קשרים עם משפיענים

משפיען הוא כל מי שבונה אמון סביב המותג שלך ויכול להשפיע על חברי קהל היעד שלך. יש להם קהל מעריצים מאוד מעורב ורחב, כך ששיתוף פעולה עם היוצרים הללו מאפשר למותג שלך להפיק תועלת אך ורק באמצעות עבודה עם משפיענים. בשנת 2020, שני מיליון אנשי מקצוע חיו אך ורק מפרסום תוכן בפלטפורמות המדיה החברתית. כלכלת היוצרים חוותה צמיחה חסרת תקדים וממשיכה לצמוח הודות לפלטפורמות. מה זה אומר עבורך? ישנם מיליוני יוצרים המעוניינים לעזור למותג שלך להשיג את מטרות השיווק.

כיצד לבנות קמפיין שיווקי אותנטי ומוצלח:

1. מי שאתה מחשיב כמשפיע?

משפיענים לא חייבים להיות האנשים עם הכי הרבה עוקבים – אנו נמצאים כעת בעידן בו המשפיען האידיאלי ישתנה עבור כל מותג בהתאם לתעשייה, בתוכן המותג וכמובן תקציב. לדוגמה, אם אתה מותג יופי המוכר מוצרי עור וגוף, עבודה עם שמפיענים של מומחי עור ויופי יכולה להוסיף אלמנט של ידע ואמון למותג שלך, לעומת עבודה רק עם משפיעני בתחום היופי. שתף פעולה עם מישהו שיכול לעורר השראה באחרים לקנות את המוצר שלך. זה יכול להיות מומחים בתעשייה ולקוחות לשעבר.

2. הגדירו את יחסי העבודה

כעת לאחר שהרכבת את רשימת המשפיענים הפוטנציאליים, הגיע הזמן לכוונן את פרטי השותפות שלך. גורמים שישפיעו על הבחירות שלך כוללים פלטפורמה, שכר והיקף השותפות.

ערוצים: לפלטפורמות כמו טיקטוק, פינטרסט, אינסטגרם ויוטיוב יש חזק מצד משפיענים, ולכן אנו ממליצים למותגים להתנסות בפלטפורמות שונות. גיוון פלטפורמות לא רק יעזור לכם להגיע לקהל רחב יותר, הוא גם יאפשר למותגים להתעדכן בתכונות וההעדפות המשתנות של פלטפורמות המדיה החברתית.

פיצוי: מותגים מתגמלים משפיענים בדרכים רבות ושונות. שקול אם תרצה להציע תשלום חד פעמי או תשלומים מבוססי ביצועים. והאם תשלם במוצר או בכסף? לא בטוחים איזו אפשרות הכי טובה? במאמר זה אנו מציגים דרכים שונות לתגמל משפיענים. אתה יכול גם לחשב את הסכום הנכון לשלם למשפיע באמצעות מחשבון התקציב שלנו.

משך השותפות: שקול כמה זמן תרצה לעבוד עם המשפיע. אם המותג שלך פתוח לזה, ראינו תוצאות חיוביות ממערכות יחסים ארוכות טווח. זכרו שהמדיה החברתית משתנה במהירות ויש להעריך מחדש את מערכות היחסים.

3. איך מודדים הצלחה

אין פתרון אחד המתאים לכולם בכל מה שקשור למדידת החזר ROI (החזר על השקעה) לשיווק משפיענים. ההשפעה של שיווק משפיענים היא רב-כיוונית ותלויה במידה רבה במטרות שלך, כמו גם בשלב שבו העסק שלך נמצא.

ישנן ארבע דרכים מרכזיות למדידת הצלחת הפרסום התלויות בשלב הנוחכי של העסק שלך.

נתוני חשיפה: האם קבוצת היעד שלך ראתה את הפוסטים של המשפיען? האם שמת לב לעלייה בזיהוי המותג?

נתוני מעורבות: האם קהל היעד שלך עשה אינטראקציה עם הפוסטים של המשפיען? לייקים, תגובות ושיתופים פירושם שלתוכן יש השפעה. אתה יכול להסתכל על מעורבות גבוהה חוזרת כאינדיקטור לרכישות עתידיות פוטנציאליות.

מכירה ישירה: האם הלקוחות שלך משתמשים בקוד קופון של המשפיענים או בקישור מעקב? זה יעזור לך לעקוב אחר המרות. אם המשפיען נותן לך רשות, אתה יכול גם לצלול עמוק יותר לתוך הניתוח הנתונים עם רשימת ההיתרים של המשפיענים.

תוכן: האם יש לך תוכן בעל ערך? ניתן למנף תוכן שנוצר על ידי משפיענים עם מעורבות גבוהה בערוצים אחרים ולהשפיע על כל משפך השיווקי. על ידי שימוש בתוכן זה, אתה חוסך כסף שאחרת היית מוציא על שיווק ופרסום מסורתיים.

משפיענים יכולים לעזור לך להתחבר לקהל רחב יותר, ויש המון משאבים זמינים שיעזרו לך בהשיווק בעזרת משפיענים.

שימוש בחבר מביא חבר

שיווק חבר מביא חבר היא דרך חסכונית לקדם את אתרי השופיפיי שלך מכיוון שהלקוחות הקיימים שלך עושים את הקידום עבורך. לבקש מלקוחות קיימים להמליץ ​​עליהם לחברים ובני משפחה זה יעיל מכיוון שאנשים סומכים על המלצות יותר מאשר בפרסומות. תוכנית החבר מביא חבר כרוכות בדרך כלל בהצעת תגמול או תועלת הדדית בתמורה להפצת הבשורה על אתר השופיפיי. פירוש הדבר עשוי להציע לנמענים קוד הנחה, קופון, מוצרים בחינם או נקודות לרכישה. קחו לדוגמה את דרופבוקס, שמציעה למשתמשים שטח אחסון חינם לכל מי שהם מזמינים. ידוע לשמצה, הם ראו עלייה של 3,900% תוך 15 חודשים בלבד. אם אתה מעוניין בשיטת חבר מביא חבר, לשופיפיי יש הרבה אפליקציות שיעזרו לך.

השתמש במודעות תשלום לפי קליק כדי למשוך תנועה לחנות שלך

פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) באמצעות גוגל או מנועי חיפוש אחרים יכול לגרום לאתרי שופיפיי שלך להופיע בראש תוצאות החיפוש. תשלום על פי קליק פופולרי מכיוון שהוא מציב את המותג שלך לפני תוצאות החיפוש האורגניות, ואתה משלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך. מכיוון שאנשים רואים את המודעה שלך רק כשהם מחפשים את מילת המפתח שלך, יש סיכוי גבוה יותר שהם יבצעו המרה. בדוגמה למטה, המילה "מודעה" לצד כל כתובת אתר מציינת שהמותגים הללו שילמו עבור מקומם בתוצאות החיפוש. אנשים שרואים את המודעה שלך מחפשים את מה שאתה מציע. זה הופך אותם להשקעה מצוינת בכל הנוגע לתקציב הפרסום שלך. תוכל לקרוא עוד במאמר שמסביר על ההבדלים בין קידום ממומן לעומת קידום אורגני

1. החליטו היכן לפרסם

כדי להתחיל להשתמש ב-PPC, עליך לבחור היכן ברצונך לפרסם. בעוד ש-גוגל אדס היא הפלטפורמה הגדולה ביותר, ישנן אפשרויות אחרות שיש לקחת בחשבון. פרסום במייקרוסופט היא פלטפורמת פרסום של אמזון שעובדת עם בינג ויאהו, לפרסם מודעה.

2. מצא את מילות המפתח שלך

לאחר מכן בצע מחקר מילות מפתח ובחר מילות מפתח רלוונטיות למיקוד. ישנם כלים מעולים כמו תכנון מילות המפתח של גוגל שיעזרו בתהליך זה. המטרה היא לזהות מילות מפתח בעלות נפחי חיפוש גבוהים אך תחרות בדירוג נמוך. נפח אומר לך כמה אנשים מחפשים מונח נתון, ורמת תחרות נמוכה יותר פירושה שאתה צפוי לשלם פחות על כל קליק.

3. צור את המודעה שלך והצעת מחיר ביד

לאחר שביצעת מחקר מילות המפתח, צור את טקסט המודעה שלך על סמך מילות המפתח שבחרת. המודעה שלך תכלול לפחות שלושה אלמנטים: כותרת, תיאור וכתובת אתר. אם אתה רוצה לצלול עמוק יותר ליצירת המודעות הטובות ביותר, גוגל אדס מציעה הרבה משאבים נהדרים. כאשר מישהו מחפש את מילת המפתח שלך או מילים קשורות, מנועי החיפוש אוספים את כל המודעות הממקדות למילת מפתח זו ומעמידים אותן למכירה פומבית. בניגוד למכירות פומביות שאולי אתם מכירים, המודעה הזוכה לא מגיעה להצעה הגבוהה ביותר מכיוון שמנועי החיפוש לוקחים בחשבון גורמים אחרים. לדוגמה, מכירת המודעות של גוגל מציגה מודעות על סמך דירוג המודעה שלהן, המורכב מסכום הצעת המחיר, איכות המודעה ודף הנחיתה, רמת התחרות וגורמים אחרים.

4. שלב מודעות עם שופיפיי

גוגל אדס עובדת מצוין עבור חנויות שופיפיי מכיוון שלשופיפיי יש מספר תכונות המאפשרות לך למכור מוצרים ולעקוב אחר מודעות.
שופיפיי משתלבת עם גוגל לקמעונאים כדי ליצור פיד מוצרים המבוסס על נתונים מחנות השופיפיי. על סמך זה, תוכל גם להגדיר קמפיינים בתשלום ולתת למנוע החיפוש לקבוע כיצד להגיע ללקוחות שלך בצורה הטובה ביותר. שילוב שימושי נוסף הוא מעקב ההמרות של גוגל אדס, המאפשר לך לעקוב אחר הפעולות שמשתמשים מבצעים באתרי השופיפיי שלך לאחר לחיצה על המודעה שלך.

בצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש גורמת לאתר שלך להיראות מתאים למנוע חיפוש, מה שמגדיל את הסבירות שהאתר שלך ידורג ויופיע בראש תוצאות החיפוש. זה חשוב במיוחד בהתחשב בכך ש-71% מהקליקים מתרחשים בדף הראשון של תוצאות החיפוש של גוגל.

1. רשום את האתר שלך

הצעד הראשון של קידום אתרים הוא לאנדקס את האתר שלך במנועי החיפוש הגדולים. זה מתריע לסרוק את האתר שלך כדי שתוכל להופיע בתוצאות החיפוש. התחל עם גוגל ביזנס וגוגל סרץ' קונסול. גוגל ביזנס יראה את כרטיס הביקור המלא שיופיע כאשר מישהו יחפש ישירות את שמך. גוגל סרץ' קונסול נותן לך תובנות לגבי האופן שבו אתה מדורג בגוגל ובאילו בעיות יש לטפל כדי לדורג גבוה יותר. אמנם לא נעשה שימוש רב בבינג כמו בגוגל, אבל עדיין חכם להירשם לבינג וו'ב מאסטר. זה יכול לעזור לך להבין את ההזדמנויות לקידום אתרים שיעזרו לך להיות מדורג בכל מנועי החיפוש.

2. ערכו מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח עוסק במציאת מונחים שמקבלים הרבה תנועה, אבל לא כל כך רחבים שהאתר שלך יתקשה לקבל דירוג.

כמו בפרסום תשלום על פי קליק ,אופטימיזציה למנועי חיפוש מבוסס על תחרות המילות מפתח ונפח חיפוש. ככל שרמת התחרות גבוהה יותר, הקושי להופיע במקומות הראשונים גדל. ככל שמספר החיפושים גבוה יותר, כך יותר אנשים מחפשים את המונח הזה. החוכמה היא למצוא איזון: מילת מפתח או מונח חיפוש שמחפשים לעתים קרובות למדי עם תחרות מילות מפתח נמוך. כפי שציינו, שימוש בכלי אופטימיזציה כמו Google Keyword Planner, Ahrefs ו-Semrush יכול לעזור לך לחסוך זמן רב.

טיפ מומלץ: השתמש במילות מפתח עם זנב ארוך. אלו הן מילות מפתח בעלות נפח חיפוש נמוך ותחרות נמוכה. הם גם בדרך כלל ארוכים יותר והם הרבה יותר ספציפיים ממילות מפתח בכותרת. בעוד שמספר החיפושים עבור מילות מפתח אלו נמוך יותר, כוונת המשתמש היא ספציפית יותר, מה שאמור להוביל להמרות גבוהות יותר. לדוגמה, מילת המפתח העיקרית שלך עשויה להיות "קידום אתרים", אשר מייצר הרבה תנועה ויהיה קשה מאוד להגיע למקומות הראשונים במנועי חיפוש עבורה כי יש תחרות רבה. אבל מילת המפתח שלך עם הזנב הארוך עשויה להיות "כמה עולה לבנות אתר אינטרנט", שיש לה פחות תחרות ומראה שמנוע החיפוש מתעניין בנושא ספציפי יותר. זכור שמציאת מילת המפתח הנכונה לוקחת זמן, והתוצאות אינן מופיעות בן לילה.

3. שלב מילות מפתח רלוונטיות באתר שלך

כעת, כשיש לך את מילות המפתח הנכונות לאתר שלך, תרצה לסקור את התוכן ולהוסיף אותו היכן שהוא מרגיש טבעי בהקשר של האתר שלך, כמו גם כמה מקומות מרכזיים שמנועי החיפוש מסתכלים עליהם.

תגיות כותרת: רכיב הקוד של האתר שלך שמזהה את כותרת האתר שלך והוא הדבר הראשון שמנועי החיפוש סורקים.
מטא תיאורים: תג נוסף המופיע כטקסט מתחת לתג הכותרת בתוצאות החיפוש. מומלץ לשמור על תיאור זה קצר יחסית, לכן ודא שמילות המפתח שלך הן באורך 150 תווים או פחות. ישנם משאבים רבים לעריכת תגיות כותרת וגם תיאורי מטא. טקסט חלופי: זהו הטקסט שאתה מוסיף לתמונות שלך כדי להפוך אותן לנגישות ליותר משתמשים. אתה יכול ללמוד כיצד לערוך טקסט חלופי באתר Shopify שלך כאן.
טקסט שונה: יש למקם את מילות המפתח בכל מקום שבו יש למבקר באתר שלך טקסט לקרוא. הוסף אותם היכן שזה נשמע טבעי והימנע ממילוי מילות מפתח. כותרות, כותרות משנה ותוכן גוף הם המקומות הטובים ביותר למילות מפתח.

4. בדקו את מהירות האתר

במאי 2021, גוגל הודיעה שהיא תשקול את מהירות הדף בעת דירוג תוצאות החיפוש. למהירות הדף יש השפעה ישירה על שיעור היציאה מדף הכניסה שלך, כלומר כמה זמן מישהו נשאר באתר שלך, אבל היא גם יכולה לעזור לאתר שלך לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. כדי לאמוד איך האתר שלך משתווה לאחרים, ל- Shopify יש דוח מהירות ול-Google יש PageSpeed ​​​​Insights. אם אתה רוצה להגביר את מהירות הדף, תמונות הן מקום טוב להתחיל בו. ל- Shopify יש אפליקציות כמו TinyIMG SEO ו- Image Optimizer לדחיסת תמונות.

5. שנה את הבלוג שלך

מאמרים היא דרך מצוינת להגדיל את פוטנציאל הדירוג שלך תוך כדאי בניית עמדתך כחברה מוכשרת ואמינה. כמו כן, ככל שיש יותר דפים באתר שלך עם תוכן מותאם ואיכותי, כך גדל הסיכוי שהאתר שלך ידורג במקומות גבוהים יותר. בלוגים הם הזדמנות מצוינת להתחבר למקורות אמינים ודפים אחרים באתרי השופיפיי שלך. זה יגרום לאתר שלך להיראות אמין יותר במנועי החיפוש. ככל שהאתר שלך אמין יותר, הדירוג שלו יהיה גבוה יותר. שיווק תוכן מעולה מייצר גם קישורים נכנסים או קישורים חיצוניים מאתרים אחרים לאתר שלך. מנועי חיפוש מייחסים חשיבות רבה לקישורים אלו שכן הם מצביעים על כך שהתוכן שלכם איכותי ואמין. אם אין לך בלוג, ל-שופיפיי יש משאבים נהדרים ליצירת בלוג.

7. הגדר מבצעים בכל הפלטפורמות

מותגי חנויות בדיגיטל מובילות לעתים קרובות תנועה לחנויות שופיפיי שלהם עם מבצעים בלעדיים. אתה יכול להקדיש יותר תשומת לב לקידום שלך על ידי הפעלת קמפיינים שיווקיים בפלטפורמות שונות.

השתמש בכל ערוצי השיווק הללו כמו דוא"ל, מדיה חברתית אורגנית, פרסום בתשלום וחבר מביא חבר כדי למשוך כמה שיותר תנועה לאתרי שופיפיי. אם אתה מעוניין לעשות הנחות, לשופיפיי יש אפליקציות דילים המאפשרות לך להגדיר הנחות בכמות גדולה בחנות האונליין שלך.

חשבו מחוץ לקופסה עם טקטיקות שיווק דיגיטלי מסורתיות

בעוד שהכלים שלמעלה ידועים כדרכים היעילות ביותר לקדם את אתרי השופיפיי, הם עוזרים לך להיות יצירתי ולהתנסות בשיטות שונות.

כמה דרכים אחרות לקדם את חנות שופיפיי שלך כוללות:

כלול את כתובת האתר של שופיפיי שלך בחתימת הדוא"ל שלך ועודד את חברי הצוות שלך לעשות את אותו הדבר.
נסה דיוור ישיר עם קודי QR.
מעודד לבקר בחנות האונליין שלך במהלך הפרסום שלך.

תוכן עניינים

עוד פוסטים שיעניינו אותך

ספקי דרופשיפינג - אליקספרסס
שיווק דיגיטלי

ספקי דרופשיפינג הכי טובים ב2023

אחת השאלות הנפוצות ביותר על ידי יזמים שאפתנים היא: מהם ספקי דרופשיפינג והסיטונאים הטובים ביותר עבור חנות הדרופשיפינג שלי ב2023? ספריות ספקים הן דרך נוחה

קרא עוד

עוד פוסטים שיעניינו אותך

אישה עומדת ורושמת בלפטופ עם חבילות על השולחן
שיווק דיגיטלי

מה זה דרופשיפינג?

מה זה בעצם אומר דרופשיפינג? דרופשיפינג או באנגלית dropshipping, זה בעצם כאשר פריטים נשלחים ישירות מהיצרן או הסיטונאי ללקוח. קמעונאים של צד שלישי מקלים על

קרא עוד
דוגמא לבניית דף נחיתה
שיווק דיגיטלי

דפי נחיתה לעסקים

כשמישהו מבקר באתר שלך, מה אתה רוצה שהאדם יעשה באתר שלך? יכנס לאתר רק בשביל להבין מי אתה? בשביל למצוא את המיקום שלך? להיכנס בשביל

קרא עוד

אם אתם רוצים שהעסק שלכם יגיע לרמה אחת מעל כולם בדיגיטל אז תלחצו על הלחצן למטה ובואו לשיחת יעוץ איתנו ללא עלות.

קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

צריך עזרה להיות רמה אחת מעל כולם?

צור איתנו קשר עוד היום ונתן לך עצות בחינם על האתר

תקבל מאיתנו שיחת ייעוץ חינם, ונעזור לך לחשוב על הפתרון המושלם עבור העסק שלך

צריכים אתר שימשוך לקוחות או קידום ממומן? התקשרו עכשיו! 050-3023771

למי אתם מחכים? צרו קשר ואנו נדאג לשאר