האם תוכן שנוצר על ידי A.I הוא לא טוב עבור SEO של האתר?

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הוא תהליך המשפר את הנראות הדיגיטלית לאתר שלך במנועי החיפוש. זהו משאב חיוני לעסקים מודרניים כדי להשיג לידים ולהמיר אותם למכירות או לקבל תנועה רבה עבור האתר או העסק שלך. חברות רבות כבר ביצעו אופטימיזציה לאתרי האינטרנט שלהן כדי להופיע במקומות הראשונים במנועי חיפוש באינטרנט. עם זאת, עם עליית התוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית (A.I), חברות צריכות לשקול מחדש את הקשר בין תוכן זה לבין קידום אתרים. במאמר זה, אנו בודקים איזו השפעה, אם בכלל, יש לתוכן שנוצר על ידי AI על SEO ומספקים טיפים כיצד להשיג את התוצאות הטובות ביותר בשימוש בבינה מלאכותית (A.I).

מהו תוכן שנוצר על ידי A.I?

תוכן שנוצר על ידי A.I? הוא כל תוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית. כמה מהאפליקציות הפופולריות ביותר הקשורות לבינה מלאכותית הן ChatGPT ו-Jasper AI. באמצעות הנחיה מהמשתמש, אפליקציות אלו סורקות את האינטרנט אחר מידע רלוונטי וממירות אותו לטקסט שניתן להעביר לכל פלטפורמה אחרת תוך דקות ספורות. כמובן שחברות ניצלו את ההזדמנות הזו כדי ליצור יותר תוכן, מהיר יותר וזול יותר. אבל האם זה רעיון טוב והאם זה בסופו של דבר ישפיע האתר אינטרנט שלך לטובה או לרעה?

הטענה של גוגל

בשנת 2022, חברות שהסתמכו (באופן גדול ככל שיהיה) על מחוללי בינה מלאכותית כדי לעזור להן ליצור תוכן, נזרקו לכאוס כאשר ג'ון מולר, הודיע ​​כי תוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית נחשב לספאם ואינו תואם את ההנחיות שלהם. המשמעות היא שבמקום לעזור במאמצי SEO, תוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית יפגע בקידום האורגני של החברות. עם זאת, כפי שצוין ב-Search Engine Journal, חברות רבות השתמשו בתוכן שנוצר דרך בינה מלאכותית לקידום אתרים ללא בעיה.

שנה לאחר מכן, גוגל שינתה את עמדתה לגבי חברות המשתמשות בתוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית. הבעיה שלהם, לדבריהם, הייתה עם חברות שמשתמשות בבינה מלאכותית רק במטרה לדרג גבוה יותר בחיפוש מבלי להתחשב באיכות העבודה שהן עושות. אבל אם חברות היו משתמשות בבינה מלאכותית כדי ליצור תוכן רלוונטי ושימושי, לגוגל לא תהיה בעיה לעסוק במחוללי בינה מלאכותית ולא תעניש את החברה על השימוש באפליקציות הללו.

מה עובד לטובתנו?

עקביות היא בסיסית לרוב הדברים בחיים, אבל היא חשובה במיוחד בדירוג בדפי תוצאות של מנועי החיפוש. BKA Content ממליצה על שתי דרכים לשמור על עקביות: פרסום תוכן באופן עקבי ולעיתים קרובות ופרסום תוכן שרלוונטי למותג שלך. תדירות הפרסום תהיה תלויה במידה רבה באיזה תוכן אתה יוצר ומה אתה רוצה להשיג, אז אולי תצטרך לשחק עם זה כדי לקבל את האיזון הנכון. אתה גם רוצה לוודא שהתוכן שלך הגיוני עבור העסק שלך ושהלקוחות הפוטנציאליים שלך ימצאו בו שימושי. שימוש באפליקציות A.I ליצירת תוכן יכול לעזור לך ליצור יותר תוכן בתדירות גבוהה יותר, מה שישפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש.

מחוללי תוכן בינה מלאכותית מעולים בהדגשת מילות מפתח פופולריות עבור נושא נתון. קידום אתרים משתמש במילות מפתח כדי להבהיר לקוראים במבט חטוף על מה הנושא ומקל על מציאת התוכן הזה כשאנשים מחפשים אותו. יוצרי תוכן מבלים זמן רב במחקר מילות מפתח (שלב חיוני בשיווק תוכן בדיגיטל), אך A.I יכולים ליצור מילות מפתח אלו תוך דקות. ואכן, אתר אחד, Rytr, מאפשר למשתמשים להכין מאמר במערכת שלהם ולבחור מילות מפתח עבור אותו מאמר. היכולת להשתמש במילות המפתח הנכונות, בין אם נוצרות על ידי בינה מלאכותית או לא, חיונית לקידום אתרים.

מה עובד נגדך?

אפליקציות תוכן בינה מלאכותית עשויים להיראות כמו הפתרון המושלם לאתגרי יצירת התוכן שלך, אך זכור שהכלים הללו עדיין בחיתוליו ולכן עדיין יש להם את החסרונות שלהם. לדוגמה, בינה מלאכותית מקדמת לעתים קרובות מידע שקרי או לא מדויק. לדברי איים, אחד ממחוללי תוכן הבינה המלאכותית סיפק מידע שקרי לגבי איזה טלסקופ שצילם את התמונות הראשונות של כוכב לכת מחוץ למערכת השמש שלנו, מה שהוביל לירידה חדה במניות חברת האם של הצ'טבוט. זו טעות מינורית יחסית, אבל היא מדגישה איך אפליקציות תוכן בינה מלאכותית יכולים לעשות טעות, שיכולה להשפיע מאוד על המוניטין שלך.

אנחנו גם צריכים לזכור שמדובר במכונות שאינן מסוגלות להראות רגשות כמו בני אדם (לפחות לעת עתה). הם לא יכולים להבין או לייצר הומור או סרקזם. ובגלל זה הכתיבה שהם יוצרים היא מאוד שטחית. זה לא פתרון אידיאלי לחברות שצריכות לפנות לרגשות של הלקוחות שלהן, למשל באמצעות טקסטים מכירתיים. טקסט שיווקי מבוסס על סיפורים הנוגעים לנקודות הכאב וההצעות של הלקוחות. כפי שמציינת Square Media, סיפור סיפורים וקופירייטינג דרושים מגע אנושי. בינה מלאכותית פשוט לא יכולה לשחזר רגשות.

כיצד להשתמש בתוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית בקידום אתרים

אם אתה משתמש באפליקציות בינה מלאכותית או תוכן שלא תלוי בך. עם זאת, אם תחליט להשתמש בהם, הנה כמה טיפים כיצד להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

  1. תן ל-AI להדגיש מילות מפתח פופולריות בתעשייה שלך. לאחר מכן השתמש במילות מפתח אלה כדי לייעל את SEO שלך וליצור תוכן המתמקד בהן.
  2. השתמש במחוללי AI כדי ליצור טמפלט עבור הכותבים שלך שיכולו לעבוד ממנו. זה מפחית את הבעיות המתעוררות כאשר A.I יוצר תוכן מתחילתו ועד סופו בשביל האצת ייצור התוכן.
  3. ערוך ותקן את עבודתך לפני הפרסום. אם תבחר להשתמש במחוללי AI כדי לכתוב את הפוסטים שלך, וודא שאתה בודק היטב את המאמר שלך לגבי דיוק ושגיאות דקדוק לפני הפרסום. בלוג המוקדש לעריכה והגהה של תוכן שנוצר בינה מלאכותית ניתן למצוא כאן.

אנו מאמינים שיש להשתמש במחוללי A.I ככלי בתהליך יצירת התוכן, אך אין להסתמך עליהם כדי ליצור תוכן מתחילתו ועד סופו.

סיכום:

אז, האם תוכן שנוצר בינה מלאכותית טוב לקידום אתרים? התשובה היא באמת "תלוי". אם בינה מלאכותית יוצרת את התוכן שלך מאפס ואתה לא עובר עליו, כנראה שזה לא יעזור לך. הסיבה לכך היא שגוגל מענישה תוכן שנוצר רק כדי לעלות בדירוג החיפוש, ללא קשר לערך שהוא נותן, אתה גם מסתכן בקידום תוכן מטעה או לא מדויק. אם תעשה זאת, אז כן, לתוכן שנוצר בינה מלאכותית תהיה השפעה שלילית על האופטימיזציה למנועי חיפוש שלך. עם זאת, אם אתה משתמש במחוללי תוכן בינה מלאכותית ככלי שיעזור לך ליצור תוכן בעל ערך, סביר להניח שזה יועיל לך. הקפדה על בדיקת עובדות וביצוע הגהה יסודית תשפר את ה-SEO שלך, ויגרום לאתר שלך להיות מדורג גבוה יותר.

 

תוכן עניינים

עוד פוסטים שיעניינו אותך

וורדפרס

האם שווה להשתמש בוורדפרס ב2023

האם שווה להשתמש בוורדפרס ב2023? וורדפרס התחילה את דרכה כפלטפורמת בלוגים בתחילת שנות ה-90 ומאז גדלה למעצמה לבניית אתרים, כאשר כמעט מחצית מאתרי האינטרנט בעולם

קרא עוד
ספקי דרופשיפינג - אליקספרסס
שיווק דיגיטלי

ספקי דרופשיפינג הכי טובים ב2023

אחת השאלות הנפוצות ביותר על ידי יזמים שאפתנים היא: מהם ספקי דרופשיפינג והסיטונאים הטובים ביותר עבור חנות הדרופשיפינג שלי ב2023? ספריות ספקים הן דרך נוחה

קרא עוד

עוד פוסטים שיעניינו אותך

ספקי דרופשיפינג - אליקספרסס
שיווק דיגיטלי

ספקי דרופשיפינג הכי טובים ב2023

אחת השאלות הנפוצות ביותר על ידי יזמים שאפתנים היא: מהם ספקי דרופשיפינג והסיטונאים הטובים ביותר עבור חנות הדרופשיפינג שלי ב2023? ספריות ספקים הן דרך נוחה

קרא עוד
קידום אתרי שופיפיי
שיווק דיגיטלי

קידום אתרי שופיפיי

יש לך מוצר מושלם! אתר חדש שמושך את העין, ובנית צוות נכון. השלב הבא – וללא ספק החשוב ביותר – הוא להבין כיצד לשווק את

קרא עוד

אם אתם רוצים שהעסק שלכם יגיע לרמה אחת מעל כולם בדיגיטל אז תלחצו על הלחצן למטה ובואו לשיחת יעוץ איתנו ללא עלות.

קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

צריך עזרה להיות רמה אחת מעל כולם?

צור איתנו קשר עוד היום ונתן לך עצות בחינם על האתר

תקבל מאיתנו שיחת ייעוץ חינם, ונעזור לך לחשוב על הפתרון המושלם עבור העסק שלך

צריכים אתר שימשוך לקוחות או קידום ממומן? התקשרו עכשיו! 050-3023771

למי אתם מחכים? צרו קשר ואנו נדאג לשאר