איך מקדמים אתר וורדפרס בגוגל

מדוע לקדם את האתר וורדפרס שלנו זה כל כך חשוב

קידום אתרים בוורדפרס שלנו הוא חיוני כדי לקבל יותר תנועה לאתר. למרבה הצער, רוב המדריכים לקידום אתר וורדפרס בגוגל הם טכניים מכדי שמשתמשים חדשים יוכלו להתחיל. אם אתה באמת רוצה להגדיל את התנועה לאתר, אז אתה צריך לשים לב לשיטות העבודה המומלצות של אופטימיזציה של וורדפרס.

במדריך זה, נשתף טיפים מובילים לקידום אתרים בוורדפרס שיעזרו לך לשפר את קידום בוורדפרס בגוגל ולקבל תנועה אורגנית. מומחים אומרים שוורדפרס ידידותית לקידום אתרים. זו למעשה הסיבה מדוע אנשים רבים בוחרים בוורדפרס ליצירת בלוג או אתר אינטרנט.

בעוד שוורדפרס מבטיחה שהקוד שהיא מייצרת עוקב אחר שיטות העבודה המומלצות לקידום אתרים, עדיין יש הרבה שאתה צריך לעשות אם אתה רוצה להגיע לתוצאות המקסימום שלך ב-SEO.

יש לנו הרבה צעדים מעשיים שעלינו לנקוט כדי לייעל כראוי את קידום האתרים שלך בוורדפרס. לנוחיותך, יצרנו תוכן עניינים שיעזור לך לנווט בקלות במדריך ה-SEO האולטימטיבי שלנו בוורדפרס.

הקדמה

אנחנו יודעים שהרעיון של אופטימיזציה לקידום אתרים בוורדפרס יכול להיות מרתיע למתחילים, במיוחד אם אתה לא חנון טכנולוגי. אבל אל דאגה – זה לא חייב להיות מסובך. נלמד אותך את היסודות מכאן, ואז תוכל להתחיל ליישם אותם באתר האינטרנט שלך.

מהי אופטימיזציה למנועי חיפוש?

SEO הוא ראשי תיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש. זוהי טקטיקה בה משתמשים בעלי אתרים כדי לקבל יותר תנועה על ידי דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש. קידום אתרים אינו נוגע לרמות את גוגל או את מערכת מונעי החיפוש. זה רק על ידי יצירת אתר עם קוד ועיצוב אופטימליים שמקלים על מנועי החיפוש למצוא את האתר שלך. כאשר אנשים מחפשים באינטרנט את הנושאים עליהם אתה כותב, תוכן ה-SEO שלך יופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש, ותמשוך יותר אנשים ללחוץ על האתר שלך.

למה אופטימיזציה למנועי חיפוש זה כל כך חשוב?

מנועי חיפוש הם בדרך כלל מקור התנועה הגדול ביותר עבור רוב אתרי האינטרנט. גוגל ומנועי חיפוש אחרים משתמשים באלגוריתמים מתקדמים כדי להבין נכון ולדרג דפים בתוצאות החיפוש. עם זאת, האלגוריתמים הללו אינם מושלמים – הם עדיין זקוקים לעזרתכם כדי להבין על מה התוכן שלכם. אם התוכן שלך אינו מותאם, מנועי החיפוש לא יידעו כיצד לדרג אותו. כאשר אנשים מחפשים את הנושאים עליהם אתה כותב, האתר שלך לא יופיע בתוצאות החיפוש ואתה תפסיד את כל התנועה שלך. חשוב מאוד לכל בעלי העסקים להפוך את אתר האינטרנט שלהם לידידותי כדי שיוכלו למקסם את תנועת החיפוש שלהם.

היסודות של קידום אתרים בוורדפרס

לימוד כמה טיפים בסיסיים לקידום אתרים כדי לייעל את האתר שלך יכול להגדיל באופן דרמטי את התנועה לאתר שלך. אתה לא צריך להיות גאון טכנולוגי כדי להשתמש בטכניקות הבאות. אם אתה כבר משתמש בוורדפרס, יש לך הרוב כבר מובנה בפנים!

בדוק את הגדרות הנראות של האתר שלך

וורדפרס מגיעה עם אפשרות מובנית להסתיר את האתר שלך ממנועי החיפוש. המטרה של אפשרות זו היא לתת לך זמן לעבוד על האתר שלך לפני שהוא מוכן לפרסום. עם זאת, לפעמים אפשרות זו יכולה להיבחר בטעות, מה שהופך את האתר שלך ללא נגיש למנועי חיפוש. אם האתר שלך לא מופיע בתוצאות החיפוש, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לוודא שהאפשרות הזו לא מסומנת. פשוט היכנס לאזור הניהול של אתר הוורדפרס שלך ובקר בדף הגדרות » קריאה.

יש לגלול למטה  ל"נראות במנועי חיפוש" ולבדוק שהסימון  ב"לבקש ממנועי חיפוש לא לאנדקס את האתר" לא מסומן, לא וכמובן לא לשכוח לשמור לאחר מכן.

השתמש במבנה URL ידידותי לקידום אתרים בוורדפרס

כתובות URL ידידותיות לקידום אתרים מכילות מילים המסבירות בבירור את תוכן העמוד, והן ניתנות לקריאה בקלות על ידי בני אדם ומנועי חיפוש.
כמה דוגמאות לכתובות אתרים ידידותיות לקידום אתרים הן:
שים לב שכתובות האתרים הללו ניתנות לקריאה, ומשתמשים יכולים לנחש מה הם יראו בדף על ידי התבוננות בטקסט של כתובת האתר.
אז איך נראית כתובת אתר שאינה ידידותית ל-SEO?
https://www.cyberg.co.il/?d=23841
https://cyberg.co.il/archives/123
שים לב שכתובות האתרים האלו משתמשות במספרים לא מובנים בתוכן, ומשתמשים לא יכולים לנחש מה הם ימצאו בדף על ידי הסתכלות בכתובת האתר.
יש אפשרות לרשום את הכתובות URL גם בשפה העיברית אך יש לשים לב שהקישור שכתוב בעיברית נראה כך:
https://cyberg.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7-%d7%93%d7%99%d7%92%d7%99%d7%98%d7%9c%d7%99/
כן… זה נראה לא יפה ולא קריא, אבל גוגל יודעים לקרוא את זה ומחשיבים אותה ככתובות ידידותית. אם ניכנס לכתובות הזאת ונסתכל על שם הקישור נוכל לראות את השם בעיברית,  והוא יהיה קריא וברור.  שימוש במבנה קישור ידידותי לקידום אתרים יכול לשפר את הסיכויים שלך לקבל מיקום טוב יותר בתוצאות החיפוש.

איבטוח אתר SSL

גוגל החלה לסמן את אתרי HTTP כלא מאובטחים ביולי 2018. זה מראה את החשיבות של תעודות SSL בהשגת עמדות SERP גבוהות יותר. כך נראות הצפנת SSL וכתובות אתרים אחרות:
בטוח: https://cyberg.co.il
 לא בטוח: https://cyberg.co.il

 

 יש לך אפשרויות רבות בכל הנוגע לאבטחת אתר הוורדפרס שלך עם תעודת SSL. אתה יכול לקנות תעודה או להתקין תעודה בחינם. כמו כן, תעודות תקפות לכל מקום משנה עד לכל החיים. בדרך כלל, ספקי אתרים של וורדפרס מציעים תמיכה מעמיקה בהתקנה ועדכון של תעודות SSL. ויש כמה שמביאים בחינם הם קניית אחסון וורדפרס. באופן דומה, אם יש לך תעודת SSL בתשלום, אתה יכול בקלות לייבא ולהתקין על שרתי אחסון פשוט על ידי העלאת הקבצים הרלוונטיים לשרת

 

התקנת תוספים לאתר וורדפרס:

ודא שכתובות האתרים ידידותיות לקידום אתרים עם תוספים כמו למשל, Yoast SEO הוא כנראה התוסף הפופולרי ביותר לקידום אתרים בוורדפרס. הדבר שהכי משמעותי בתוסף, שהוא מציע להשתמש במילות מפתח במבנה כתובת האתר. והוא עוזר לך לדעת אם חסרים מילות מפתח או תוכן בדף בו אתה מקדם.

בעוד שיוסט הוא התוסף הפופולרי ביותר (יש לו 5 מיליון התקנות פעילות בזמן שאני כותב את זה), זה תמיד רעיון טוב שיהיו לו אפשרויות. הנה רשימה של

בתוכנות/אפליקציות

וכלים מעולים לקידום אתרים בוורדפרס שבהם אתה יכול להשתמש כדי לעזור לך לדרג את האתר שלך במנועי חיפוש כמו גוגל.

  • Ahrefs
  • Google Keyword Planner
  • Google Search Console
  • Google PageSpeed Insights
  • All in one SEO Pack

שימוש בתוכנות/אפליקציות לקידום אתרי הוורדפרס:

Ahrefs:

Ahrefs מאפשרת לך לנתח את המתחרים שלך בצורה הטובה ביותר. אתה יכול לראות אילו מילות מפתח הם מדרגים, בכמה מילות מפתח הם משתמשים בדף נחיתה או בלוג מסוים ועוד. כלי מתקדם זה נהדר לגילוי כל המידע הקשור למילות מפתח ולקישורים על המתחרים שלך.

מחקר מילות מפתח של גוגל:

אם אינך רוצה להשקיע בכלים לקידום אתרים במועי החיפוש בתשלום, מתכנן מילות המפתח של Google הוא האופציה הטובה ביותר שלך למציאת מילות מפתח רלוונטיות. למחקר מילות מפתח של גוגל יש מוניטין רע, לא מעט בגלל שגוגל הסירה את היכולת לראות חיפושים חודשיים מדויקים. כרגע הם מציגים רק טווח משוער. עם זאת, אם אתה רוצה לדעת את הערך האמיתי של מילות המפתח שלך, אני ממליץ להשתמש בכלים המתקדמים.

Google search console:

Google Search Console הוא שירות חינמי מגוגל שעוזר לך לנטר, לתחזק ולפתור בעיות בנוכחות האתר שלך בתוצאות החיפוש של גוגל לקבל התראות כאשר גוגל נתקלת באינדקס, ספאם או בעיות אחרות באתר שלך. ויש לך אפשרות לראות אילו אתרים מקושרים לאתר שלך, ובאיזה מקום המילות מפתח באתר שלך נמצאות במנוע חיפוש של גוגל.

Google PageSpeed Insight:

עוד גורם משמעותי בקידום אתרים בגוגל זה מהירות האתר שלך ודרך הכלי Google PageSpeed Insight יש לך אפשרות לראות כמה מהר האתר שלך נטען, גם במובייל וגם במחשב נייח. במידה והאתר נטען לאט זה אומר מה הגורם לבעיה, ויש תוספים בוורדפרס שעוזרים בטעינת העמוד, כמו:

  • NitroPack
  • WPRocket
  • WP Fastest Cache
  • Cache Enabler.
  • WP Super Cache
  • W3 Total Cache
  • WP Super Minify
בסופו של דבר זה לא משנה איזה תוסף אתה משתמש כולם עושים את אותה פעולה, שהיא לגרום לעמוד להיטען יותר מהר, אין צורך להשתמש בכמה תוספים כאלה במגביל כי אז זה יכול לגרום לאתר להיטען לאט, לבחור רק אחד ולהישאר איתו. הייתי ממליץ לנסות כמה ולראות מה נותן לך את התוצאות הכי טובות ולהישאר איתו.

 

All In One SEO Pack:

כשאתה מחפש אלטרנטיבה ל-יוסט, פשוט תבדוק את All in One SEO Pack. התוסף נחשב לתוסף קידום אתרים וורדפרס חזק עם למעלה מ-2 מיליון התקנות פעילות. הדבר הטוב ביותר – אם השתמשת ב-יוסט, לא היו כמעט בעיות מכיוון ששני התוספים מאוד דומים.

לאחר שקראת את כל הכתבה הזאת אפשר להגיד שאתה כבר יודע את הבסיס של קידום אתרים בוורדפרס, אם תיישם את כל מה שדיברנו פה האתר שלך יתקדם בוודאות במנועי חיפוש.

תוכן עניינים

עוד פוסטים שיעניינו אותך

עלות בניית אתר אינטרנט
שיווק דיגיטלי

עלות בניית אתר אינטרנט

לאלו שהגיעו לכאן, נראה ששקלתם בעבר את ההוצאות של בניית אתר אינטרנט והמחירון שלו. מהי עלות לבניית אתרים? והאם יש מחירון מסודר לבניית אתרים? אלו

קרא עוד

עוד פוסטים שיעניינו אותך

עלות בניית אתר אינטרנט
שיווק דיגיטלי

עלות בניית אתר אינטרנט

לאלו שהגיעו לכאן, נראה ששקלתם בעבר את ההוצאות של בניית אתר אינטרנט והמחירון שלו. מהי עלות לבניית אתרים? והאם יש מחירון מסודר לבניית אתרים? אלו

קרא עוד
קידום אתרי שופיפיי
שיווק דיגיטלי

קידום אתרי שופיפיי

יש לך מוצר מושלם! אתר חדש שמושך את העין, ובנית צוות נכון. השלב הבא – וללא ספק החשוב ביותר – הוא להבין כיצד לשווק את

קרא עוד
אישה עומדת ורושמת בלפטופ עם חבילות על השולחן
שיווק דיגיטלי

מה זה דרופשיפינג?

מה זה בעצם אומר דרופשיפינג? דרופשיפינג או באנגלית dropshipping, זה בעצם כאשר פריטים נשלחים ישירות מהיצרן או הסיטונאי ללקוח. קמעונאים של צד שלישי מקלים על

קרא עוד

אם אתם רוצים שהעסק שלכם יגיע לרמה אחת מעל כולם בדיגיטל אז תלחצו על הלחצן למטה ובואו לשיחת יעוץ איתנו ללא עלות.

קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

צריך עזרה להיות רמה אחת מעל כולם?

צור איתנו קשר עוד היום ונתן לך עצות בחינם על האתר

תקבל מאיתנו שיחת ייעוץ חינם, ונעזור לך לחשוב על הפתרון המושלם עבור העסק שלך

צריכים אתר שימשוך לקוחות או קידום ממומן? התקשרו עכשיו! 050-3023771

למי אתם מחכים? צרו קשר ואנו נדאג לשאר