ספקי דרופשיפינג הכי טובים ב2023

אחת השאלות הנפוצות ביותר על ידי יזמים שאפתנים היא: מהם ספקי דרופשיפינג והסיטונאים הטובים ביותר עבור חנות הדרופשיפינג שלי ב2023?

ספריות ספקים הן דרך נוחה לחפש ו/או לגלוש במהירות במספר רב של חברות דרופשיפינג במקום אחד, מושלמת לסיעור מוחות של רעיונות למוצרים או כניסה לשוק נישה.

כאן, הדגשנו כמה מספריות ספקי הדרופשיפינג באולניין המכובדות ביותר.

13 הספקים הכי טובים לדרופשיפינג:

  1. Aliexpress
  2. Alibaba
  3. SalesHoo
  4. Worldwide Brands
  5. Doba
  6. Sunrise Wholesale
  7. Wholesale2b
  8. Megagoods
  9. Modalyst
  10. Wholesale Central
  11. Spocket
  12. CJDropshipping
  13. Crov

מה זה דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא שיטה למילוי הזמנות שבה עסק לא שומר את המוצרים שהוא מוכר במלאי. במקום זאת, מוכרים רוכשים מלאי מצדדים שלישיים (בדרך כלל סיטונאים או יצרנים) לפי הצורך כדי למלא הזמנות.

אם אתה כבר מכיר את המוצר או נישת הדרופשיפינג שאתה רוצה למכור, עם קצת חפירות והטכניקות הנכונות, אתה אמור להיות מסוגל למצוא את הספקים הגדולים שמציעים דרופשיפינג בשוק שלך.

כמו כן, ברגע שתתחיל דרופשיפינג, כנראה שלא תצטרך לבקר מחדש במאמר זה אלא אם כן תצטרך למצוא ספקים למוצרים אחרים.

Aliexpress

אליאקספרס היא פלטפורמת סיטונאות ודרופשיפינג בינלאומית המחברת בין פלטפורמות מסחר אלקטרוני לספקים ומוצרים של דרופשיפינג. רוב הסוחרים המוכרים באמצעות אליאקספרס מבוססים בסין ומגיעים למוצריהם מהאזור. זה בחינם ופתוח לאנשים בכל רחבי העולם.

מידע על מיקום ומשלוח: אליאקספרס שולחת ל-254 מדינות ברחבי העולם, כולל ארה"ב. חבילות שנשלחות בשיטות משלוח סטנדרטיות עשויות להימשך 15 עד 45 ימי עסקים להגיע. אם אתה משלם עבור משלוח פרימיום, זמן האספקה ​​המשוער הוא 7 עד 15 ימי עסקים.

סוג מוצר: יש יותר מ-100 מיליון מוצרים ב-אליאקספרס בקטגוריות כולל אופנה, צעצועים, מוצרים אלקטרוניים, טיפוח עור, תכשיטים, רהיטים ואפילו מכוניות ואופנועים.

מומלץ עבור: מתחילים וותיקים כאחד יכולים להשתמש ב- אליאקספרס כדי למצוא מוצרים טרנדיים, לערוך מחקרי שוק, לבנות קשרים עם ספקים ולבצע הזמנות סיטונאיות.

13 ספקים המאפשרים קנייה של מוצרים:

 Alibaba

עליבאבא הוא שוק B2B שמחבר בין קונים ומוכרים. הפלטפורמה מכוונת יותר לסיטונאים ולא למוכרים בודדים ומאפשרת עסקאות ישירות עם יצרנים. הספקים מספקים סחורה בנפחים גדולים בערך מעל 20 יחידות להזמנה תלוי בספק ויכולים למלא הזמנות לחנות הדרופשיפינג שלך.

מידע על מיקום ומשלוח: דרופשיפינג דרך עליבאבא יכול לקחת זמן, תלוי איפה אתה גר. ייתכן שתצטרך לחכות עד שישה שבועות למסירה. על מנת להוזיל את העלות, אתה יכול לבחור הובלה או הובלה אווירית. עם זאת, עליך לחקור ולתכנן בהתאם.

קטגוריות סחורות: לעליבאבא יש יותר מ-2.9 מיליון ספקים ויותר מ-5,950 קטגוריות.

מומלץ עבור: מוכרים ישירים מתקדמים המעדיפים ייצור של מותג פרטי ורוצים לקנות סחורה בנפחים גבוהים ברמת ההפצה כדי למכור כמוצרי צריכה.

Sales Hoo

ספקי דרופשיפינג סיילסהו

ספריית הספקים של סיילסהו מחזיקה יותר מ-8,000 סיטונאים המציעים שירותי דרופשיפינג ונראה כי היא פונה בעיקר לסוחרים המשתמשים בשירותי דרופשיפינג של איביי ואמזון. למרות שמעולם לא השתמשנו ב-סיילסהו למקור, המחיר השנתי של $67 הוא אחד המחירים האטרקטיביים ביותר בקטלוג של הספק וכולל ערבות להחזר כספי של עד 60 יום.

מידע על מיקום ומשלוח: סיילסהו משרתת את השווקים בארה"ב, בריטניה ואוסטרליה.

סוג מוצר: מקור המלאי של סיילסהו הוא אליאקספרס. אתה יכול למצוא ספקי דרופשיפינג שנבדקו מראש ממגוון נישות טרנדיות ורווחיות, ולייבא פריטים ישירות לחנות שופיפיי שלך.

מומלץ עבור: אם אתה מוכן לשלם דמי חבר שנתיים – או רק צריך גישה זמנית לספרייה ולכלי המחקר – סיילסהו עשוי להיות שווה בדיקה.

Worldwide Brands

וורדווידברנדס - ספקי דרופשיפינג

Worldwide Brands, שנוסדה בשנת 1999, היא אחת הספקים הוותיקים והידועים ביותר. היא מפרסמת שהיא כוללת רק ספקים העומדים במערך קריטריונים כדי להבטיח סיטונאים לגיטימיים ואיכותיים. השתמשנו בעבר בספריית דרופשיפינג של ספקים כדי למצוא סיטונאים לגיטימיים ולסיעור מוחות ומצאנו את זה כשימושי.

מיקומים ואפשרויות משלוח: Worldwide Brands משרת קמעונאים ברחבי העולם. החברה היא ספריית ספקים, כך שעלויות המשלוח והמיקומים תלויים בספקים של הדרופשיפינג שתמצא דרך הפלטפורמה.

סוג מוצר: בעוד שהספרייה חסרה חלק מספקי הדרופשיפינג איתם עבדנו, היא מכילה רישומי דרופשיפינג סיטונאיים עם הרבה אפשרויות מעניינות. יש לך אפשרות בחירה למעלה מ-16 מיליון מוצרים סיטונאיים מאושרים. ציוד לחיות מחמד, תכשיטים ושעונים, מוצרי אלקטרוניקה, עיצוב הבית, ביגוד ועוד.

מומלץ עבור: אם אתה רוצה גישה לכל החיים ל ספקים באיכות גבוהה ומוכן לקבל תשלומים חד פעמיים גדולים יותר, Worldwide Brands הוא הימור בטוח.

Doba

דובא - ספקי דרופשיפינג מומלצים

במקום פשוט לרשום ספקי דרופשיפינג, Doba משתלבת עם ספקים (ולכן יש לה רק 165 ספקים), ומאפשרת לך לבצע הזמנות למספר מחסנים באמצעות הממשק המרכזי שלה. החברות כוללת גם כלי Push-to-Marketplace שממכן את תהליך רישום הפריטים ב-eBay.

המערכת הריכוזית של Doba מציעה יותר נוחות מאתרי דרופשיפינג אחרים, ולדעתנו זו הסיבה שהעמלה של 60$ לחודש גבוהה משמעותית חברות אחרות. אם אתה מעריך נוחות ויכול למצוא את מה שאתה רוצה בין הספקים שלהם, הממשק של Doba עשוי להיות שווה את הכסף.

מידע על מיקום ומשלוח: משלוחים לכל העולם; התעריפים תלויים בסיטונאים בודדים של הדרופשיפינג ובמחירים שתקבע.

סוגי מוצרים: יותר מ-2 מיליון מוצרים עם שולי רווח בריאים.

מומלץ עבור: אם אתה יכול לזהות בעצמך ספקי מוצרים איכותיים לדרופשיפינג ולא אכפת לך לעבוד איתם ישירות, תוכל לחסוך כ-700$ בשנה. אם יש לך רק כמה ספקים מרכזיים בנישה שלך – צמצום מספר הספקים שאתה צריך – Doba עשויה להיות הבחירה הטובה ביותר.

Sunrise Wholesale

סנרייס וולסייל - ספקי דרופשיפינג מומלצים

Sunrise Wholesale מציעה למעלה מ-15,000 מוצרי דרופשיפינג ומשלוחים ישירות ללקוחות שלך. בנוסף, סנרייז מציעה כלים לדיווח מכירות, נתוני מוצרים, עדכוני מלאי בדוא"ל והתאמות מחירים אוטומטיות כדי להבטיח שהרווחים שלך יישארו עקביים, גם כאשר הספקים משנים מחירים.

מידע על מיקום ומשלוח: Sunrise Wholesale שולחת ללקוחות בארה"ב וקנדה עם זמן משלוח ממוצע של יום עד יומיים.

סוג מוצר: Sunrise Wholesale מציעה מגוון רחב של סחורה כגון מוצרי מקלחת, נרות, אלקטרוניקה, ציוד גינון, עיצוב הבית, כלי מטבח, צעצועים ומשחקים, תכשיטים ואביזרים אחרים.

מומלץ ל: סוחרים המחפשים משלוח מהיר בארה"ב ובקנדה.

Wholesale2b

וולסייל טו בי - ספקי דרופשיפינג מומלצים

Wholesale2b מציעה אוטומציה של מלאי בזמן אמת, כך שניתן לייבא בקלות עדכוני הזמנה ומעקב לחנות Shopify שלך. עם יותר ממיליון מוצרי דרופשיפינג ממספר נישות, קל ליצור אוסף ייחודי.

מיקומים ואפשרויות משלוח: Wholesale2b שולחת מוצרים ברחבי קנדה וארצות הברית. זמני המשלוח משתנים בהתאם למוצר ולספק, אך Wholesale2b מספקת דוח זמן משלוח כדי לתת לך מושג על מספר הימים הממוצע שלוקח לכל ספק לשלוח את המוצר שלך.

סוגי מוצרים: מלבוש ועד כלי מטבח, צעצועים ועד אביזרים ועוד.

מומלץ ל: דרופשיפרים שמתכננים למכור בצפון אמריקה ורוצים משלוח מהיר.

Megagoods

מגהגודס - ספקי דרופשיפינג מומלצים

מגהגודס היא מפיצה סיטונאית של מגוון רחב של מוצרים, אך עם דגש על מוצרי אלקטרוניקה. למרות היותה סיטונאי, Megagoods מציעה דרופשיפינג ללא כל דרישות רכישה מינימליות, כלומר אתה יכול לשלוח את המוצרים שלך ישירות ללקוחות שלך ללא סיכון של מלאי יתר.

מידע על מיקום ומשלוח: מגהגודס נמצאת בסנטה קלריטה, קליפורניה וספינות ברחבי העולם.

סוג מוצר: למגהגודס יש מגוון רחב של מוצרי אלקטרוניקה לרבות אביזרי בלוטות', ציוד שמע, טלוויזיות, מכשירי מטבח, כלים משרדיים ועוד.

מומלץ ל: עסקים המתמחים בציוד אלקטרוני ורוצים לבצע משלוחים בינלאומיים.

Wholesale Central

וולסייל סנטרל - ספקי דרופשיפינג מומלצים

שלא כמו ספריות רבות אחרות, חיפוש אפשרויות דרופשיפינג דרך ספקים ב- Wholesale Central הוא בחינם מכיוון שהוא גובה מהספקים עמלה כדי לרשום ולהציג מודעות באתרים שלהם. כמו כן, היא טוענת לבדיקת כל הספקים כדי לוודא שהם לגיטימיים ואמינים.

מידע על מיקום ומשלוח: ספקי משלוח בארה"ב: המשלוח תלוי באיזה ספק אתה עובד.

סוג מוצר: למעלה מ-1,400 מוכרים ישירים ברשימת המוכרים הישירים בסיטונאי עם למעלה מ-700,000 מוצרים

מומלץ עבור: קשה להתווכח עם חינמי, ודפדוף ברשימות של Wholesale Central לא מזיק, אבל תצטרך להיות בעל אבחנה רבה יותר. מצאנו שסיטונאים רבים המציעים דרופשיפינג נראו קמעונאים שמוכרים לציבור במחירים "סיטונאיים" – לא מה שספקי דרופשיפינג היו עושים כשהם מציעים מחירים סיטונאיים אמיתיים. אז למרות שאנו בטוחים שקיימות הזדמנויות אמיתיות, ייתכן שתרצה לעשות את בדיקות שלך בצורה יסודית יותר.

Modalyst

מודליסט - ספקי דרופשיפינג מומלצים

מודליסט היא אפליקציית דרופשיפינג לספקים אוטומטית לחנויות אלקטרוניות. היא ידועה בכך שהיא מציעה מוצרים של מותגים כמו קלווין קליין, דולצ'ה וגבאנה, ועוד הרבה שמות גדולים שקונים אוהבים. מודליסט מציעה גם רשימה אוצרת של מותגי אופנה עצמאיים לכל קהל יעד.

לפלטפורמה יש שותפות API רשמית עם אליאקספרסס דרופשיפינג, המעניקה לך גישה למיליוני מוצרים חדשים שתוכל להוסיף לחנות שלך בלחיצה אחת באמצעות תוסף גוגל.

אפשרויות מיקום ומשלוח: מודליסט היא מקום מצוין למצוא את הספקים הנכונים לעסק שלך מכיוון שיש לה שוק משלה של ספקים ומותגים בארה"ב, והיא יכולה לשלוח הזמנות מקומיות תוך 6 עד 8 ימים במסגרת התוכנית החינמית שלה. מציעה גם ספקי דרופשיפינג בבריטניה ומוכרי דרופשיפינג אוסטרלים. גרסת Enterprise יכולה לשלוח ליותר מ-80 מדינות ברחבי העולם, למעט מדינות דרום אמריקה ואפריקה.

סוג המוצר: כללי, בעיקר מותגי יוקרה ואופנה. מודליסט הוא גם חלק מתוכנית אליאקספרס בוסטר, המעניקה לדרופשיפינג גישה לקטלוג אינסופי של מוצרים.

מומלץ ל: משתמשי שופיפיי שרוצים להוסיף מוצרים ייחודיים או במחיר גבוה לחנות שלהם. אתה יכול גם למכור מוצרים ממותגים משלך באמצעות תוכנית המותג הפרטי של מודליסט. אם תבחר בשירות פרו, תוכל לנצל את כל מותגי הפרימיום והספקים שיש למוסדליסט להציע.

Spocket

ס-פוקט - ספקי דרופשיפינג מומלצים

ס-פוקט היא אפליקציית דרופשיפינג של שופיפיי המאפשרת למשתמשים לייבא במהירות ובקלות מוצרים מספקי דרופשיפינג רבים, כולל אליאקספרס, לחנות שופיפיי שלהם. אפליקציית ס-פוקט מושכת אוטומטית הזמנות מחנות שופיפיי שלך לעיבוד הזמנות חלק. זה אפילו מתאים אוטומטית את רמות המלאי שלך ב- שופיפיי, כך שאתה יכול להיות בטוח שהמוצרים שלך נמצאים במלאי כאשר לקוחות קונים.

מידע על מיקום ומשלוח: Spocket ממוקמת בוונקובר, קנדה, ועובדת עם ספקים בכל רחבי העולם, כולל ארה"ב, אירופה, אוסטרליה וברזיל.

סוגי מוצרים: Spocket מציעה מגוון רחב של קטגוריות מוצרים כגון ביגוד, תכשיטים, מוצרי טיפוח, אביזרים טכנולוגיים ומוצרי חיות מחמד.

מומלץ עבור: עם הממשק הידידותי למשתמש וחוויית הקנייה החלקה שלה, Spocket היא אידיאלית לשותפים ראשונים המעוניינים להציע מגוון רחב של מוצרי אופנה ויופי.

CJDropshipping

סיג'יי דרופשיפינג - ספקי דרופשיפינג מומלצים

CJDropshipping הוא שוק ורשימת דרופשיפינג סיטונאית המאפשרת לקמעונאים להרחיב את עסקי הדרופשיפינג שלהם בצורה משתלמת. אתה יכול בקלות לייבא מוצרים לחנות שופיפיי שלך, בדרך כלל במחירים נמוכים מאלה של אליאקספרס, מקור ישירות מהחנויות מסחר 1688 ו-Taobao. זוהי גם אפליקציית שופיפיי בחינם שתוכל להוסיף לחנות שלך יחד עם אפליקציות דרופשיפינג אחרות.

אפשרויות מיקום ומשלוח: CJDropshipping מבצעת עיבוד באותו יום עבור החנות שלך באמצעות מחסן הממוקם בארצות הברית. זה עובד עם USPS, UPS, DHL ו-FedEx. אם אתה שולח מסין, יש לו קו משלוח משלו, CJPacket, שיכול לשלוח מוצרים לארה"ב תוך 7 עד 12 ימים.

סוג המוצר: 1668 ושוק Taobao הם ביתם של מעצבים עצמאיים ובעלי עסקים קטנים בסין. עם CJDropshipping, אתה יכול לגשת למאות מיליוני רישומים, עם מוצרים החל מפריטים מיינסטרים ועד לפריטים שקשה למצוא ואפילו מוצרים וירטואליים.

אם מוצר לא קיים באפליקציית CJDropshipping, אתה יכול להגיש בקשה ו-CJDropshipping יוסיף אותו לאחר מציאת המקור הטוב ביותר.

מומלץ עבור: דרופשיפרים המעוניינים בשירותי דרופשיפינג חד-פעמיים, כולל מיקור מוצרים, עיבוד הזמנות, מילוי הזמנות ומשלוח מהיר לארה"ב.

CROV

קרוב - ספקי דרופשיפינג מומלצים

CROV מחבר בין קמעונאים למגוון רחב של מוצרים מתוך רשימה בדוקה של סיטונאי דרופשיפינג בארה"ב המכסה מגוון רחב של תעשיות. תכונה ייחודית של CROV היא תכונת בקשת המוצר שלו, המאפשרת לסוחרים להתחבר לצוות המקור המקצועי של CROV שיכול לסייע במתן המלצות לספקים על סמך הצרכים הייחודיים של העסק שלך.

מיקומים ואפשרויות משלוח: משלוח זמין ב-42 מדינות. העלויות תלויות בספק מוצר הדרופשיפינג ובשיטת המשלוח שלו, אותה תוכלו למצוא בכל עמוד פירוט מוצר בקטלוג. ל-CROV יש מחסן בארה"ב למשלוח מהיר יותר של הזמנות מקומיות.

סוג מוצר: CROV מציעה למעלה מ-35,000 מוצרים בלמעלה מ-20 קטגוריות טרנדיות שונות מספקים נבחרים.

מומלץ עבור: מוכרי מסחר אלקטרוני שרוצים למכור מוצרים ייחודיים ב-שופיפיי, אמזון ואיביי.

תוכן עניינים

עוד פוסטים שיעניינו אותך

וורדפרס

קידום אורגני לעומת קידום ממומן

ההבדל העיקרי הוא אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מתמקדת באופטימיזציה של אתר אינטרנט כדי לקבל תנועה מתוצאות חיפוש אורגניות. מצד שני, המטרה של שיווק במנועי חיפוש

קרא עוד

עוד פוסטים שיעניינו אותך

וורדפרס

קידום אורגני לעומת קידום ממומן

ההבדל העיקרי הוא אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מתמקדת באופטימיזציה של אתר אינטרנט כדי לקבל תנועה מתוצאות חיפוש אורגניות. מצד שני, המטרה של שיווק במנועי חיפוש

קרא עוד
אופטימיזציהה למנועי חיפוש
קידום אורגני

אופטימיזציה למנועי חיפוש

מה זה אופטימיזציה למנועי חיפוש אופטימיזציה למנועי חיפוש באנגלית נקרא SEO ראשי תיבות של "אופטימיזציה למנועי חיפוש" או "Search Engine Optimization".  בעיקרון, משמעות הביטוי אומר שזה

קרא עוד
דוגמא לבניית דף נחיתה
שיווק דיגיטלי

דפי נחיתה לעסקים

כשמישהו מבקר באתר שלך, מה אתה רוצה שהאדם יעשה באתר שלך? יכנס לאתר רק בשביל להבין מי אתה? בשביל למצוא את המיקום שלך? להיכנס בשביל

קרא עוד
קידום אתרי שופיפיי
שיווק דיגיטלי

קידום אתרי שופיפיי

יש לך מוצר מושלם! אתר חדש שמושך את העין, ובנית צוות נכון. השלב הבא – וללא ספק החשוב ביותר – הוא להבין כיצד לשווק את

קרא עוד

אם אתם רוצים שהעסק שלכם יגיע לרמה אחת מעל כולם בדיגיטל אז תלחצו על הלחצן למטה ובואו לשיחת יעוץ איתנו ללא עלות.

קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

צריך עזרה להיות רמה אחת מעל כולם?

צור איתנו קשר עוד היום ונתן לך עצות בחינם על האתר

תקבל מאיתנו שיחת ייעוץ חינם, ונעזור לך לחשוב על הפתרון המושלם עבור העסק שלך

צריכים אתר שימשוך לקוחות או קידום ממומן? התקשרו עכשיו! 050-3023771

למי אתם מחכים? צרו קשר ואנו נדאג לשאר