קידום אורגני עבור החנות שלך

אופטימיזציה לחנות אטסי

רוצה להגדיל את הרווחים שלך?

נכין לך תכנית שיווקית מותאת עבורך. איתנו גם תחסכו וגם תקבלו מקסימום תוצאות

יתרונות לאופטימיזציה לחנות אטסי

בחירת שם לחנות אטסי

השם של החנות זה הדבר הראשון שאנשים רואים לכן חשוב לבחור שם שמתאר היטב את המוצרים שלך.
יתרונות לאופטימיזציה לחנות אטסי

אופטימיזציית חנות

בשלב השני נוודא שהבסיס של החנות שלך בנויה בצורה נכונה
יתרונות לאופטימיזציה לחנות אטסי

אופטימיזציית מוצרים

בשלב השלישי נעשה אופטימיזציה למוצרים, נוודא שהדיסקריפשין נכון ומילות מפתח ממירות ועוד..

איתנו תכפיל את המכירות שלך!

עם סייברג פיתוח אתרים וקידום, נעזור לך להכפיל או לשלש את הכמות קונים שלך בחודש, במידה וזאת חנות חדשה נעזור לך להשיג את המכירות הראשונות.

מהי חנות אטסי

פלטפורמת אטסי הוא אתר מכירות, שבו אנשים נכנסים כדי ליצור, למכור, לקנות ולאסוף פריטים ייחודיים מותאים אישית. על פי אטסי היא גם קהילה שדוחפת לשינוי חיובי עבור עסקים קטנים ועוזרים להם להתפתח, הפלטפורמה היא גלובלית ועובדת בכל בהעולם. ניתן לכם טיפים על פתיחת חנות אטסי ממירה. עם זאת, חשוב לזכור שיש אלפי אם לא מיליוני מוכרים אחרים בפלטפורמה. קשה להתבלט, במיוחד כשיש לך הרבה אנשים להתחרות איתם. לכן חשוב לייעל את מאמצי השיווק שלך כדי לעזור לך.

בין אם אתה משתמש באטסי או בפלטפורמה אחרת לפרסום המוצרים שלך, שיטות שיווק נוכנות הן חובה. קידום אתרים הוא תרגול חשוב עבור כולם, לא משנה באיזה עסק אתה עוסק. אם אתה רוצה להצליח אפילו יותר, תשקול את העצות האלו לאופטימיזציה לחנות אטסי שלך.

אופטימיזציה לחנות אטסי, מוצרים מותאמים אישית

למה כדאי לעשות שיווק ממומן בגוגל עם סייברג קידום אתרים ופיתוח

ישירים

איתנו, תגיד לנו למה אתה מצפה ומתי. ואם יש פיתרון פשוט יותר, נגיד לך. אם אנחנו לא יכולים לעשות משהו, נגיד לך. מסבירים הכל עד הפרטים הקטנים ואנחנו מספקים מה שאנחנו מבטיחים.

תהליך מושלם

אנחנו משתמשים במה שאנחנו יודעים אבל תמיד לומדים עוד. הרעיונות שלנו גדולים כמו האתגרים שלך אתרים מותאמים, פתרונות יצירתיים ואינטגרציות חכמות אנחנו מסודרים בעניין הזה. פתרונות יציבים גם עובדים, ואנחנו בסדר גם עם זה.

קודם כל האנשים

העובדה שאנחנו עושים זה לא עוד פרוייקט יהורה. אנחנו נדריך, ונתן לך עצות אבל אנחנו גם רוצים שתגיד לנו על האתגרים והמחשבות שאתה מתמודד איתם בעסק שלך. תחשוב עלינו כתוסף לעסק שלך, אם אתה צריך שנעבוד ביחד עם הצוות שלך זה בסדר מבחינתינו.

בחירה נכונה של כותרת לחנות אטסי

בחר כותרת שמתארת את החנות שלך

שם החנות שלכם הוא הדבר הראשון שאנשים רואים וקוראים. חשוב שכבר מההתחלה תוכלו להבדיל לפרט מהו העסק שלך. הלקוחות הפוטנציאליים שלך לא צריכים לקרוא פסקה שלמה כדי להבין מה יש לך להציע. עדיף ליידע אותם על מה שהחנות שלך מציעה כבר מהתחלה.

הקפד לכלול מילים הקשורות לעסק שלך בכותרת החנות שלך. כך, החנות שלך תופיע במקרה שהלקוחות שלך יבצעו חיפוש ספציפי ב-אטסי. כמובן, חשוב גם ששם החנות שלך יהיה שונה מזה של המתחרים שלך, אז הקפד לעשות מחקר נכון על המתחרים שלך.

הימנע משימוש רב של מילות המפתח שלך

תפיסה מוטעית נפוצה לגבי אופטימיזציה למנועי חיפוש היא שהמאמצים שלך צריכים להיות ממוקדים בעיקר בשימוש במילות מפתח. לחזור על מילות מפתח המון פעמים בדשקריפשיין של החנות/מוצר שלך תקדם את החנות כך שהחנות שלך תופיע יותר פעמים כשאדם מחפש באטסי עם זאת, פעולה זו עלולה להביא אותך לעונש על ידי אטסי.

האלגוריתם של אופטימיזציה למנוע חיפוש השתנה מזמן. כעת, ישנן מספר מילות מפתח שבהן תוכל להשתמש, כל עוד הן נמצאות במקום הנכון. שקול להציב מילת מפתח אחת או שתיים לכל 100 מילות טקסט, זה אמור להיות די והותר. אל תמלא יותר מדי את הפוסטים שלך, כי אז תראה פחות כניסות לחנות שלך.

תשתמש בכל 13 התגיות עבור כל מוצר

תכונה נהדרת של אטסי היא ההאשטאגים. אלה בעצם מחלקים את החנות שלך לחלקים ספציפיים. זה יהפוך את החנות שלך לגלויה יותר בקטגוריות מסוימות, ויקל על לקוחות פוטנציאליים למצוא אותן. אל תפחד להשתמש בתגים. הם יכולים להיות מאוד מועילים לאופטימיזציה לחנות אטסי שלך אם אתה משתמש בהם נכון.

בסך הכל, ניתן להציב 13 תגיות לרשימה. השתמש בכולם. פעולה זו תגדיל את הנראות של הרישום שלך. רק ודא שאתה שם את התגים הנכונים כדי שהפריטים שלך לא יטעו במקומם.

השתמשו במילות מפתח החשובות בכל התחלה של שדה

זוכרים שאמרנו שחשוב יותר לשים את מילות המפתח שלכם במקום הנכון מאשר למלא את הפוסטים שלכם? להלן כוונתנו. הקפד לשים את מילות המפתח שלך בתחילת כל שדה. זה עושה מילות מפתח קלות יותר לזיהוי וקלות יותר לראות אותן.

אחד הדברים האחרונים שאתה רוצה לעשות הוא לשים מילות מפתח באמצע טקסט ארוך. זה יקשה על האלגוריתם לזהות את מילת המפתח, מה שאומר שה-אוטפימיזציה שלך לא בנויה בצורה נכונה. והכי חשוב, אל תעמיס מילות מפתח. ודא שהוא מוכנס בצורה חלקה ככל האפשר.

רענן את המוצרים שלך

שמור את המוצרים שלך מעודכנים ככל האפשר. דבר אחד שכדאי לדעת על Etsy הוא שפוסטים ישנים מדורגים נמוך יותר מכיוון שהם כבר לא בראש סדר העדיפויות של הפלטפורמה. חשוב לרענן ולעדכן את הפוסטים שלך מדי פעם כדי ש-Etsy תוכל להתמקד בשמירה עליהם בראש רישומי החנות שלך.

רענון המוצרים שלך הוא תרגול חשוב מאוד שלעולם לא תשכח. באופן אידיאלי, אתה רוצה לעדכן את המוצר שלך לפחות פעם בחודש. זה מספיק כדי להבטיח שהפוסטים שלך יישארו רלוונטיים בפלטפורמה.

בניית לינקים נכנסים

בניית קישורים היא חשובה מאוד בכל הקשור לקידום אתרים. זה עוזר לבסס את הסמכות שלך וגם עוזר לעסק שלך להגיע לשוק של גופים אחרים באינטרנט. אם אתה רוצה למקסם את טווח ההגעה שלך, עליך לשקול להציב קישורים נכנסים בפוסטים שלך.

בעת הצבת קישורים נכנסים, ודא שקישורים אלה הם רק מאתרים מוסמכים. הימנע מקישור לחוות תוכן שכן אלו רק יגרמו יותר נזק לאופטימיזציה שלך. בניית קישורים יכולה להיות מסובכת בהתחלה, אבל עם המאמץ הנכון, יהיה קל יותר להבטיח שותפויות נוספות בעתיד.

צריכים אופטימיזציה לחנות אטסי שלכם? תקשרו עכשיו! 050-3023771

למי אתם מחכים? צרו קשר ואנו נדאג לשאר

צריך עזרה להיות רמה אחת מעל כולם?

צור איתנו קשר עוד היום ונתן לך עצות בחינם על האתר

תקבל מאיתנו שיחת ייעוץ חינם, ונעזור לך לחשוב על הפתרון המושלם עבור העסק שלך

צריכים אתר שימשוך לקוחות או קידום ממומן? התקשרו עכשיו! 050-3023771

למי אתם מחכים? צרו קשר ואנו נדאג לשאר

פתח צ'אט
צריך עזרה?
היי! 👋
איך אוכל לעזור?