כשמישהו מבקר באתר שלך, מה אתה רוצה שהאדם יעשה באתר שלך? יכנס לאתר רק בשביל להבין מי אתה? בשביל למצוא את המיקום שלך? להיכנס בשביל להסתכל על השירותים שלך?
לא.
אתה רוצה שהם יעשו משהו. יקחו פעולה וישאירו פרטים.
או לפחות כדאי. דף הבית שלך הוא יותר מסתם מקום לחינוך לקוחות פוטנציאליים. זה מקום שבו מעודדים אותם לקנות, להזמין, להירשם, לשלוח פרטים, ליצור איתך קשר.
אחרי הכל, למה לבזבז את כל הכסף והמאמץ שלך ביצירת תנועה – מדיה חברתית, קידום אתרים, מודעות פייסבוק וגוגל אדוורדס – אם האתר שלך לא מוכן לקבל תנועה?
כאן נכנסים לתמונה דפי נחיתה לעסקים.
דפי נחיתה לעסקים הוא עמוד באתר האינטרנט שלך המוקדש להשגת המרות. הוא מתמקד במטרה אחת ומותאם להשגת מטרה זו מהמבקרים באתר האינטרנט שלך לעתים קרובות ככל האפשר.
במאמר זה נסקור שלושה סוגים בסיסיים של דפי נחיתה שיכולים להיות שימושיים עבור העסק הקטן שלך. אם העסק שלך לא עוסק ביצירת לידים, מוזמן לדלג על הקטע הזה ולעבור ישירות לדפי הנחיתה לבוקינג, הזמנה או יצירת קשר ותקרא משם:
- דפי נחיתה ליצירת לידים
- דפי נחיתה להזמנה, הזמנה או יצירת קשר
- דפי נחיתה של דף הבית
אני אתן דוגמאות של כל אחת מהן, ואז אספק לכם רשימת אופטימיזציה כדי לנצל טוב יותר את התנועה באתר שלכם.
בואו נתחיל!
דפי נחיתה לעסקים ליצירת לידים
מה הם לידים?
ליד הוא כל מי שסיפק לך פרטי התקשרות אך עדיין לא רכש ממך.
יש כמה סוגים ללידים
- ליד: מונח כללי למישהו שאת פרטי ההתקשרות שלו אתה יודע אבל עדיין לא קנה.מנויי
- בלוג: אלו הם אנשים שמספקים כתובת אימייל רק כדי לקבל את הפוסטים שלך בבלוג. יכול להיות שיש להם רק מושג מעורפל מה החברה שלך עושה.
- לידים מוסמכים לשיווק: לידים מוסמכים לשיווק הם לידים שמראים עניין במוצר או בשירות שלך (או לפחות בפתרון שאתה מציע).
- לידים מוסמכים לרכישה: כאשר לידים מוסמכים לרכישה מראים כוונת רכישה, הם הופכים ל-לידים מוסמכים לרכי
אבל אנחנו קצת ממהרים. בואו נחזור מעט אחורה.
למה אנחנו רוצים לייצר לידים?
עסקים רבים מייצרים לידים מכיוון שמשפך המכירות שלהם מורכב יותר מ"אני אוהב את החולצה הזו". אני רוצה לקנות את החולצה הזו. "
במקום זאת, זה מתחיל בכך שמישהו אומר לעצמו: "נראה שכולם בחברה שלי שקטים. אני צריך לשפר את התקשורת הבין משרדית, אבל אני לא יודע לאן זה יוביל".
התשובה אולי קשורה אלייך, אבל הם עדיין לא יודעים את זה.
אז הם מקלידים משהו בגוגל, אולי "משפרים את מעורבות העובדים", ומכיוון שהאתר שלך עבר אופטימיזציה לקידום אתרים, הבלוג העסקי שלך יופיע בעמוד הראשון.
הם למדו משהו בבלוג והחליטו להוריד את "המדריך המלא לשיפור מעורבות העובדים". המדריך הוא מוביל, או דוא"ל, סגור. הורדת זה מחייבת אותם לספק את כתובת האימייל שלהם. ברגע שהם עושים זאת, אתה יכול להתחיל לתקשר איתם באמצעות דואר אלקטרוני ולכוון אותם לקראת ניסיון חינם או שיחת מכירה.
איך אני מייצר לידים?
- תוכן סגור בדוא"ל (ספרים אלקטרוניים, סמינרים בזום, עדכוני תוכן, אינפוגרפיקה, סרטונים וכו') – "רוצה תוכן מלא בנושא שאתה מעוניין בו?תרשום לנו את כתובת הדוא"ל שלך וקבל גישה בחינם!"
- הרשמות לבלוג – "רוצה לקבל את הפוסט הבא בבלוג הנהדר שלנו ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך? תרשום את כתובת האימייל שלך והירשם!"
- מתנות ומבצעים: "רוצה הזדמנות לזכות במשהו שאתה מעוניין בו?" תרשום את כתובת הדוא"ל שלך ותירשם להזדמנות לזכות! "
דפי נחיתה לקביעת פגישה, יצירת קשר או הדגמה
עסקים רבים אינם צריכים לייצר לידים. משפך המכירות שלך לא כל כך מסובך, או שאתה לא מקבל מספיק תנועה, אז אתה צריך להתחיל להפוך את הנוכחות באונליין שלך לאוטומטית.
עם זאת, גם אם אתה יכול לעבד את המספרים שאתה מקבל, אתה עשוי להיות מופתע מהיעילות של חלק מהמיילים החינוכיים האוטומטיים הנשלחים לאנשים ששולחים מידע לידים. אם תדחה את שיחות המכירה שלך, אתה תוכל אפילו לסגור יותר עסקאות.
אבל אתה עדיין צריך שהמבקרים באתר שלך ינקטו פעולה. אתה גם רוצה מספר טלפון. אתה עדיין רוצה שהם יפנו כדי להזמין שולחן או לבקש זמן לדבר.
אלו הם יעדי המרה. אם אתה רוצה להפיק את המרב מהאתר שלך, אתה צריך לקחת בחשבון לבצע אופטימיזציה נכונה לאתר ליצירת לידים.
זה יכול להיות פשוט כמו אופטימיזציה של דף צור קשר…
הזמינו הערכת נכס, קבעו תור לכירופרקט, הגישו מועמדות לעבודה, התחל ניסיון חינם, הזמינו הדגמת מוצר, בקש התקשרות חוזרת וכל מרכיב אחר בעסק שלך הדורש הגשת פרטים ליצירת קשר.
דף נחיתה לעמוד הבית
סביר להניח שדף הבית שלך יהיה הדף המבקר ביותר באתר שלך. כפי שאתה עשוי לחשוב, זהו שער לדף ספציפי יותר.
אלא אם כן אתה מבזבז תנועה.
הכל עניין של שיעור יציאה מדף הכניסה. שיעור היציאה מדף הכניסה של האתר שלך הוא אחוז האנשים שמבקרים בדף אחד באתר שלך אך לא עוברים לדף אחר.
אם אתה לא מבצע אופטימיזציה של הדף הראשון שהם נוחתים עליו, אתה לא ממקסם את התנועה שלך. אם אתה רק חושב על זה כעל ספרייה של קישורים המצביעים על דפים שאכפת לך מהם, אתה מפסיד אחוז הגון במונחים של שיעור יציאה מדף הכניסה בלבד.
במקום זאת, בוא נחשוב על דף הבית שלך כעל דף נחיתה עצמאי – דף המוקדש להמרה אחת.
אתה יכול לשמור על סרגל הניווט, אבל הרבה דברים צריכים להשתנות…
עמוד זה מהווה הכלאה בין דף התחברות לדף בית. הוא עדיין מציע דברים כמו מיקום וחבילות מוצרים, אבל (למרות שני לחצני הקריאה לפעולה) יש רק יעד המרה אחד: התחל את תקופת הניסיון שלך בת 3 מפגשים.
לדף נחיתה זה יש…
- כותרת עם ערך: "שחרר את הפוטנציאל הפנימי שלך" יחד עם לוגו ושם מותג
- טופס פשוט, עם שתי שדות שם ואימייל ומשפט פשוט שמספר למבקרים מה הם מקבלים ומדוע הם שולחים את המידע שלהם
- "מידע נוסף" בצורה של שלוש קטגוריות, שתי פסקאות (בהן תעביר ערך רב יותר), תמונה, כתובת ומפה
- המלצות של לקוחות עם נקודות עניין ספציפיות כמו גם שמות ואווטרים
- מספר טלפון ופרטים ליצירת קשר: זה חיוני עבור קידום אתרים וחווית משתמש
- כפתור הנעה לפעולה שני מתחת לחלק העליון, קישור פנימי לטופס העליון.
רשימת אופטימיזציה עבור דפי נחיתה לעסקים
- בחרתי ערכת צבעים של דף נחיתה שהיא מנוגדת ומושכת חזותית.
- רכיבי דף הנחיתה שלי (טופס, כותרת, עותק) מורחבים, מתוארים, ללא כל עומס.
- הדפים שלי פשוטים מספיק, העותק שלי מספיק גדול, והכל קל להבנה. הדף שלי עובר את המבחן של 5 שניות.
- אין קישורים מלבד אלה שהם הכרחיים לחלוטין. אני יודע שכל הסחת דעת תפחית את ההמרות.
- אני משתמש ברמזים מכוונים (חצים, קווים, כיוון עיניים וכו') כדי להפנות את תשומת הלב של המבקר למוקד של דף הנחיתה שלי.
- הכותרות שלי ברורות, משדרות ערך ואינן מעורפלות מדי.
- הקריאה לפעולה של דף הנחיתה שלי נראית כמו כפתור (לא קישור), מנוגדת מבחינה ויזואלית, נמצאת בחלק העליון והקבוע, והעותק קורא היטב (לא "שלח").
- הוספתי תחושת דחיפות לדפי הנחיתה שלי באמצעות טקסט או טיימרים לספירה לאחור, במידת הצורך.
- המלצות או ביקורות בדף שלי מציינות ממי והן כוללות אווטאר.
- המלצות מהדף שלי אמינות ומספקות יותר מידע/ערך למבקר.
- טופס דף הנחיתה שלי פשוט מבקש מהמבקר מידע שבאמת אשתמש בו כדי להמיר אותו למכירה.
- עותק דף הנחיתה שלי מדבר על יתרונות, לא על תכונות.
- עשיתי הגהה מלאה בדף הנחיתה שלי.
לסיכום
מקווה שמאמר של דף הנחיתה לעסקים תעזור לעסק שלך להבין ולהצדיק את ההשקעה שלכם.
ללא דף נחיתה, האתר שלך הוא פסיבי. אנשים באים והולכים ואין לך הרבה מעורבות. אתה פשוט יושב שם ומחכה שהם יקבלו את ההחלטות שאתה רוצה שהם יקבלו.
אבל עם אופטימיזציית דף נחיתה ואופטימיזציה של המרות, יש לך מה לומר. אתה יכול להשפיע, לעודד ו(במיוחד עם חלונות קופצים) באמת להשפיע על ההחלטות שלהם.