האם שווה להשתמש בוורדפרס ב2023

האם שווה להשתמש בוורדפרס ב2023?

וורדפרס התחילה את דרכה כפלטפורמת בלוגים בתחילת שנות ה-90 ומאז גדלה למעצמה לבניית אתרים, כאשר כמעט מחצית מאתרי האינטרנט בעולם מופעלים על ידי מערכת ניהול התוכן (CMS). וורדפרס מובילה את הדרך בכל הנוגע לפיתוח אפליקציות אינטרנט ועיצוב אתרים, בעיקר בזכות נגישות הקוד הפתוח ואבטחת מידע מהשורה הראשונה, בין שאר היתרונות שנדון במאמר זה.
עם זאת, ישנן אפשרויות רבות אחרות וחילוקי דעות לגבי הדרך הנכונה לבנות אתר אינטרנט. במאמר זה,
נדבר ונסביר מודע ייתכן שתבחר או לא תבחר לעצב את האתר שלך עם וורדפרס ב-2022.

אם אתם מחפשים אישור לכך ש-וורדפרס היא בחירה טובה, למעשה אינכם צריכים לקרוא את מאמר זה, וורדפרס משתלב היטב עם תוספים של צד שלישי. הוא גמיש, מאובטח וקל לעדכן אותו. אתה לא תצטער שבחרת להשתמש בוורדפרס. עם זאת, אם אתה רוצה מבט מעמיק יותר על היתרונות והחסרונות של השימוש בוורדפרס בשנת 2022, המשך לקרוא.

יתרונות השימוש בוורדפרס בשנת 2022:

להלן, פירטנו שש סיבות מדוע לדעתנו כדאי להשתמש בוורדפרס ב-2022. אנחנו גם מתארים בקצרה כל יתרון. בואו נתחיל!

1. בטיחות

האבטחה הגבוהה של וורדפרס הולכת יד ביד עם הקהילה הגלובלית הגדולה שלה. כתוצאה מכך, מפתחים יכלו להשתמש בחופשיות, להפיץ מחדש ולהתאים אישית את וורדפרס מאז שהוצגה לראשונה כ-CMS ב-2003.
הקהילה משקיעה המון באבטחת המוצר שכן היא משפיעה על עבודתם של מיליוני משתמשים. כתוצאה מכך, גרסאות מעודכנות של בוני אתרים מאובטחות יותר ויותר, ומגינות על אתרי וורדפרס מפני פושעי סייבר ותוכנות זדוניות.
אם תבחר לבנות אתר עם וורדפרס, תוכל לסמוך על הקלט והמומחיות של כמה ממפתחי האינטרנט והתוכנה הטובים בעולם, שמשקיעים זמן בתרומה לאבטחת הפלטפורמה. בעוד שלא ניתן להבטיח אבטחה של 100%, וורדפרס היא דוגמה לתוכנה שמתקרבת. בנוסף, ישנם תוספי אבטחה רבים שבהם אתה יכול להשתמש כדי להקשיח את האתר שלך מפני פעילות זדונית. אבטחה צריכה תמיד להיות בראש סדר העדיפויות של כל מי שמחפש לבנות אתר חדש לעסק. למרבה הצער, לעתים קרובות זה לא המקרה, ואנשים מעוניינים יותר לגרום לאתר שלהם להיראות מגניב עם פונקציונליות ועיצוב נוצצים.
האבטחה של אתר אינטרנט נפגעת לעתים קרובות באמצעות הקוד שמניע את האלמנטים היותר מפוארים, ולכן שכירת חברת שיווק באינטרנט מנוסה היא קריטית. בניית אתר יפה, פונקציונלי ומאובטח היא מדע באותה מידה שהיא אמנות.

2. התאמה אישית

וורדפרס היא ללא ספק ה-CMS הטובה ביותר בכל הקשור להתאמה אישית. לא רק שהוא מציע מגוון רחב של אפשרויות במראה ובתחושה של האתר שלך, אלא שהוא גם מציע שירותי אירוח. זו כנראה הסיבה העיקרית להצלחה המדהימה של הפלטפורמה – היא יכולה לגרום לאתר שלכם להיראות ולהרגיש בדיוק איך שאתם רוצים אותו.
רוב חברות עיצוב אתרים שבונות פתרונות CMS משלהן מסתמכות לרוב על תבניות, מה שעלול להוביל לתחושת שהאתר שבנית דומה להמון אתרים אחרים ואתה לא יוצא דופן מכל אתר אחר. זה גם מגביל את הפונקציונליות של האתר שלך, מכיוון שפלטפורמות שאינן קוד פתוח נוטות לא לשחק טוב עם תוספים ויישומים של צד שלישי.
וורדפרס, לעומת זאת, מציעה מגוון אינסופי לכאורה של נושאים ועיצובים לבחירה. אלה מציעים אפשרויות מובנות להתאמה אישית המעניקות לך שליטה מלאה על מראה האתר שלך, כולל אך לא מוגבל לגופנים, לוח הצבעים, הפריסה, הכותרות העליונות, הכותרות התחתונות ועוד.
כל זה אומר שוורדפרס בונה אתרים למגוון סוגי אתרים שונים. בין אם אתה רוצה להקים פורום, לעסוק בקמפיין שיווקי תוכן , לפתוח חנות אלקטורנית, וורדפרס תספק אותך.

3. ידידותי לקידום אתרים

בשנת 2022, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא קריטית להצלחת כל אתר אינטרנט. ובכל זאת, חלק מבוני אתרים לא מצליחים להעביר את המידע המרכזי שאלגוריתמים של מנועי החיפוש צריכים כדי לאינדקס ולדרג אתרים.
גוגל אוהבת וורדפרס ולעיתים קרובות מדרגת אתרים המבוססים על הפלטפורמה גבוה יותר מאחרים מכיוון שה-CMS מקל על האלגוריתמים שלהם לסרוק ולסווג אתרים.
בנוסף, וורדפרס מציעה תמיכה עבור תוספים שונים ממוקדי SEO כמו Yoast, ועל ידי הוספת מילות המפתח הנכונות בכל המקומות הנכונים, אתה יכול להקל מאוד על אופטימיזציה בדף.

4. מדרגיות

כשמדובר בהרחבה מבחינת אחסון ותוכן, וורדפרס נועדה לעזור לך לצמוח. ככל שהעסק שלך גדל, אתה יכול להרחיב את החבילה עבור האתר שלך מכיוון שהיא נמצאת בתוך אתר אחסון שבו אתה יכול לשנות את החבילה הנוכחית שלך. כשזה מגיע להוספת תוכן, הדברים אפילו יותר פשוטים. אתה יכול להוסיף דפים לפי הצורך ללא כל ידע ב-HTML או קידוד. זה חל גם על יצירת קורסים וסמינרים, שכן וורדפרס מקלה על הוספת רמות שונות של פונקציונליות לאתר שלך.

5. תאימות מולטימדיה

אם אתה מארח פודקאסט או מפעיל ערוץ יוטיוב, אתה רוצה שהאתר שלך יציג את התוכן שלך בצורה הנכונה. הטמעת פודקאסטים ותמלילים כתובים יכולים לעשות פלאים עבור ה-SEO שלך, בעוד שאספקת סקירה מהירה של ספריית יוטיוב שלך תקל על המעריצים שלך.
כמו תמיד, וורדפרס יכולה לעזור לך להגדיר את האתר שלך בדיוק כמו שאתה מדמיין אותו, תוך מתן כל פרט לשלמות.

6. רספונסיבי וידידותי לנייד

בשנת 2022, כל אתר שלא מותאם למכשיר נייד הדירוג במנועי החיפוש יהיה נמוך. אתר שאינו מגיב, למחשב שולחני בלבד יוריד ללא ספק את הלידים העסקיים שלך ובסופו של דבר, את עלות המכירות.
יותר ויותר אנשים משתמשים במכשירים ניידים כדי לגלוש באינטרנט, כך שהאתר שלך חייב לבצע ביצועים טובים בכל מכשיר ומסך. למרבה המזל, וורדפרס מציעה טונות של ערכות נושא ותבניות רספונסיביות כדי לעזור לך.

חסרונות השימוש בוורדפרס בשנת 2023

בעוד וורדפרס היא ללא ספק בונה אתרים ו-CMS נהדרת, אין דבר כזה "מושלם". אם אתרי אינטרנט אינם מוגדרים כהלכה מההתחלה, הם עלולים להיתקל בקשיים טכניים או לדרוש ניהול רב.

להלן שלושה חסרונות פוטנציאליים של בניית אתר בוורדפרס בשנת 2023:

1. עדכונים לעיתים קרובות

בעידן הדיגיטלי, דברים צריכים להשתנות ולהתעדכן כל הזמן כדי לשמור על חווית משתמש מהשורה הראשונה. אנחנו רגילים לראות את זה באפליקציות בטלפונים שלנו, שנראה שצריך לעדכן בכל פעם שהמטען מחובר לחשמל.
 אותו דבר לגבי אתרי וורדפרס, במיוחד כאשר הם מריצים הרבה תוספים ברקע. תצטרך להמשיך להתחבר ללוח בקרה של ה-וורדפרס שלך כדי לראות אם התוספים או העיצובים שלך שזקוקים לעדכון.
אם יש לך הרבה פרויקטים אחרים, קל להתעלם מהם ובסופו של דבר יהיה לך אתר מיושן תוך זמן קצר.

2. הסתמכות מוגזמת על תוספים

כשאתה קונה תבנית עיצוב וורדפרס, אתה בדרך כלל מקבל אתר אינטרנט מעוצב במלואו שצריך לעדכן בתוכן שלך (טקסט, תמונות, לוגו וכו').
עם זאת, אם אתה רוצה שלאתר שלך תהיה פונקציונליות נוספת, עליך למצוא את התוסף המתאים. רובם ניתנים לשימוש בחינם, אך ייתכן שתצטרך לשלם עבור תוספים מסוימים. כמו כן, כפי שהוזכר לפני, תוספים יכולים להיות מיושנים. עליך להתקין, לעדכן ולנהל תוספים. זה יכול להיות קשה ולוקח זמן.

3. זמן טעינה ארוך

אותם תוספים שהופכים את וורדפרס לפלטפורמה מגוונת כל כך יכולים גם להפוך אותה לאטית מאוד. אם תשתמש מעל המידה הרצויה  תוספים חיצוניים, האתר שלך יכול להפוך מהר מאוד לאיטי, ולכל עמוד יקח זמן להיטען מה שיכול להשפיע על דירוג האתר.
תוספים הם לא הדברים היחידים שיכולים להאט את האתר שלך. אם תבחר שלא לקנות את חבילת האתר שלך  ב-wordpress.com, תצטרך לשים לב גם לספק שלך ומהירות הטעינה שלו.
מהירות הדף היא לא רק היבט חשוב של חווית משתמש, אלא גם היבט חשוב של SEO. אתה רוצה שהאתר שלך ייטען במהירות כדי שהקוראים שלך לא יהיו חסרי סבלנות ויקפצו. זה די טיפשי להפסיד לידים כי אתה רוצה שבאתר שלך יהיו כמה אנימציות נוספות או תוספים מיותרים.

מחשבות אחרונות

וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר. זה פשוט, זול ובסך הכל, דרך מצוינת עבור כל עסק לפרסם את נוכחותו באינטרנט.
עם זאת, למרות הפשטות של וורדפרס, המשמעות היא למידה תלולה יחסית לאנשים ללא ניסיון רב בפיתוח אתרים.
אנו ממליצים להישאר עם חברת פיתוח אתרים של וורדפרס כי תמיד יהיה לך למי לפנות לעזרה. זה הרבה יותר טוב מאשר לחרוש את כל הפורומים פודקאסטים וסרטוני יוטיוב כדי למצוא את התשובות שאתה צריך.

תוכן עניינים

עוד פוסטים שיעניינו אותך

עלות בניית אתר אינטרנט
שיווק דיגיטלי

עלות בניית אתר אינטרנט

לאלו שהגיעו לכאן, נראה ששקלתם בעבר את ההוצאות של בניית אתר אינטרנט והמחירון שלו. מהי עלות לבניית אתרים? והאם יש מחירון מסודר לבניית אתרים? אלו

קרא עוד
אישה עומדת ורושמת בלפטופ עם חבילות על השולחן
שיווק דיגיטלי

מה זה דרופשיפינג?

מה זה בעצם אומר דרופשיפינג? דרופשיפינג או באנגלית dropshipping, זה בעצם כאשר פריטים נשלחים ישירות מהיצרן או הסיטונאי ללקוח. קמעונאים של צד שלישי מקלים על

קרא עוד

עוד פוסטים שיעניינו אותך

עלות בניית אתר אינטרנט
שיווק דיגיטלי

עלות בניית אתר אינטרנט

לאלו שהגיעו לכאן, נראה ששקלתם בעבר את ההוצאות של בניית אתר אינטרנט והמחירון שלו. מהי עלות לבניית אתרים? והאם יש מחירון מסודר לבניית אתרים? אלו

קרא עוד
קידום אתרי שופיפיי
שיווק דיגיטלי

קידום אתרי שופיפיי

יש לך מוצר מושלם! אתר חדש שמושך את העין, ובנית צוות נכון. השלב הבא – וללא ספק החשוב ביותר – הוא להבין כיצד לשווק את

קרא עוד
וורדפרס

קידום אורגני לעומת קידום ממומן

ההבדל העיקרי הוא אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מתמקדת באופטימיזציה של אתר אינטרנט כדי לקבל תנועה מתוצאות חיפוש אורגניות. מצד שני, המטרה של שיווק במנועי חיפוש

קרא עוד

אם אתם רוצים שהעסק שלכם יגיע לרמה אחת מעל כולם בדיגיטל אז תלחצו על הלחצן למטה ובואו לשיחת יעוץ איתנו ללא עלות.

קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

צריך עזרה להיות רמה אחת מעל כולם?

צור איתנו קשר עוד היום ונתן לך עצות בחינם על האתר

תקבל מאיתנו שיחת ייעוץ חינם, ונעזור לך לחשוב על הפתרון המושלם עבור העסק שלך

צריכים אתר שימשוך לקוחות או קידום ממומן? התקשרו עכשיו! 050-3023771

למי אתם מחכים? צרו קשר ואנו נדאג לשאר