דרופשיפינג באלי אקספרס – האם כדאי להשתמש?

דרופשיפינג באלי אקספרס: מה כדאי לדעת?

תמיד רציתם לפתוח עסק דרופשיפינג אבל תהיתם האם כדאי להקים עסק באליאקספרס?

אם זה מעניין אותך, המשך לקרוא כי תמצא תשובות לכל שאלה שיש לך לגבי דרופשיפינג באליאקספרס באמצעות שופיפיי.

איך אני פותח עסק דרופשיפינג?

דרופשיפינג הוא אחד העסקים דיגיטל הקלים ביותר. למרות שזה פשוט, זה לא קל. אם זה היה, כל האנשים היו נמצאים בו. עם זאת, אתה יכול להתחיל ללא ניסיון ותקציב מוגבל.

דרופשיפינג בקצרה

דרופשיפינג באמצעות אלי אקספרס בראשית, איך דרופשיפינג עובד?

עליך ליצור חנות דיגיטלית שבה תוכל לרשום את המוצרים שלך (אינך חייב לקנות אותם). לאחר מכן, לקוח (נניח אלכס) מגיע לחנות שלך כדי לקנות מוצר ומבצע הזמנה.

הדבר הבא שעליך לעשות הוא ללכת לאליאקספרס כדי לקנות את המוצר שאלכס הזמין זה עתה, אבל המחיר נמוך ממה שאלכס שילם. לאחר התשלום, המוכר ב-אלי אקספרס ישלח את המוצר לאלכס. הרווח שלך הוא מה שנשאר אחרי ששילמת עבור ההזמנה של אלכס.

זה כזה פשוט!

לפני שיוצאים לדרך לפתוח עסק דרופשיפינג, חשוב תחילה לבחור שוק נישה.

האם אתה רוצה לשלוח בגדי ילדים? או שמתעניינים יותר במכירת מוצרי בריאות ויופי?

אמנם אתה יכול לבחור מתוך מאה נישות אפשריות, אבל אנחנו לא יכולים להדגיש מספיק כמה חשוב לבחור אחת ולהיצמד אליה.

לאחר זיהוי נישת הדרופשיפינג המועדפת עליך, השלב הבא הוא לבחור את הפלטפורמה המתאימה לניהול עסקי של הדרופשיפינג. שופיפיי ו- וו'קומרס הן שתי אפשרויות טובות.

אם אינך בטוח במה לבחור, אנו ממליצים על שופיפיי. מצד אחד, שופיפיי מגיעה עם מספר אפליקציות והרחבות שהופכות ניהול עסק דרופשיפינג לחוויה חלקה וקלה. תוסף אוברלו הוא דוגמה מצוינת.

החלק החשוב האחרון בפתיחת עסק דרופשיפינג הוא מציאת הפלטפורמה המתאימה למקור המוצרים שלך. כאן נכנס לתמונה אלי אקספרס.

מה זה אליאקספרס?

אליאקספרס, היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני המאפשרת לך לקנות מוצרים ולהתחבר לספקים.

ספקי דרופשיפינג - אליקספרסס

אליא קספרס, שנוסדה ב-2010, נמצאת בבעלותו של יזם האינטרנט הסיני ג'ק מא, שהוא גם המייסד של קבוצת עליבאבא. קבוצת עליבאבא היא קונגלומרט אינטרנט המחזיק במספר חברות בדיגיטל, כולל אליאקספרס.

תחשוב על אליאקספרס כעל שוק אונליין שבו אתה יכול לקנות כל דבר, פשוטו כמשמעו, בכמויות בלתי מוגבלות.

זה הופך את אליאקספרס לפלטפורמה מצוינת לניהול עסק דרופשיפינג. כאשר לקוח מבצע הזמנה באתר שלכם, כל שעליכם לעשות הוא לגשת לאליאקספרס, למצוא את המוצר, לשלם עליו ולבקש מהספק לשלוח אותו ישירות ללקוח שלכם.

אין צורך לשמור שום מלאי. אין צורך לדאוג לגבי מעקב אחר המשלוח שלך. כל אלה זמינים מהקופסה.

חשוב למצוא את הספק המתאים לעסק הדרופשיפינג שלך, עם הספק הלא נכון העבודה תהיה מבולגנת. עם זאת, הספק הנכון יכול להפוך את חווית הדרופשיפינג למהנה עבורך ועבור הלקוחות שלך.

גם אם אתה מתעניין, אתה יכול למכור מוצרים באליאקספרס.

למה לבחור דרופשיפינג באלי אקספרס

קודם כל, דרופשיפינג עם אלי אקספרס הוא פשוט מאוד. כל שעליכם לעשות הוא למצוא את המוצר, לשלם ולספק למוכר את הכתובת אליה אתם רוצים שהמוצר יישלח.

הודות לאוברלו, הדברים פשוט נעשו הרבה יותר קלים כשאתה מתחיל את העסק שלך ב-שופיפיי.

עם אוברלו, אתה יכול למצוא ולייבא מוצרים ישירות מאליאקספרס, ולפרט אותם באתר שופייפיי שלך בקלות.

יתרון נוסף בלעשות דרופשיפינג דרך אליאספרס הוא שאינך צריך לדאוג לגבי תמונות מוצר שכן אלו מטופלות על ידי המוכר ממנו אתה קונה. כמובן שתמיד תוכל לצלם תמונות מוצר טובות יותר אם תרצה.

כיצד להשתמש בהצלחה באליאקספרס עבור האתר דרופשיפינג

מקווה שהבנת מה זה אליאקספרס עד כה, עכשיו יש לכם מושג ברור איך זה עובד. הדבר הבא שאולי תרצה לעשות הוא להתחיל להשתמש באליאקספרס בשביל לעשות דרופשיפינג.

אם תחליט להשתמש עם אליאקספרס, הטיפים כאן יעזרו להגדיל את סיכויי ההצלחה שלך.

1. הזמינו דוגמית מוצר ובדקו בעצמכם

דרופשיפינג הוא תחרותי ביותר. אם אתה מתכוון להתבלט וליצור מכירות בריאות כדי לשמור על העסק שלך, איכות חייבת להיות מילת המפתח שלך.

הבעיה היא שמוכרים רבים באליאקספרס מוכרים מוצרים פגומים. לפעמים, הם עושים זאת בלי כוונה. בפעמים אחרות, הם עושים זאת למען רווח מרבי ללא התחשבות במוניטין שלהם.

לכן, עדיף להזמין דוגמאות מוצרים ולבדוק אותן בעצמכם לפני המכירה ללקוחות. כמובן שגם חשוב להסתכל על ביקורות על המוצר ולעשות סקר שוק ומחקר מתחרים על מנת לגבש דעה טובה יותר.

האתגר היחידי הוא שכל פעם מוצרים טרנדים מתחלפים במהירות, והמשלוחים לארץ ישראל יכולים להיות טיפה ארוכים, אז כן מומלץ להתחיל עוד לפני שהמוצר מגיע אליך הביתה ולאחר מכן לעשות סרטונים ותמונות יותר איכותיות עבור המוצר.

2. היה מציאותי לגבי זמני המשלוח שלך

אחוז גדול מהמוכרים באליאקספרס מבוססים בסין. אתה יודע, המרחק בין סין לישראל הוא עצום. זה יכול לומר רק דבר אחד: לוקח זמן עד שהלקוחות מקבלים את ההזמנות שלהם.

בדרך כלל, זמן האספקה ​​של אליאקספרס הוא כחודש או יותר.

לגרום ללקוחות שלך להמתין כל כך הרבה זמן להזמנות שלהם יכול להיות מפחיד. הם עלולים לכעוס ולחפש במקום אחר. למעשה, זה לא משהו שאתה צריך לדאוג לגביו, מכיוון שללקוחות בדרך כלל לא אכפת לזמני המתנה ארוכים. מה שחשוב להם הוא גישה למוצרים איכותיים.

אתה יכול לנצל את אפשרויות המשלוח המהיר של אליאקספרס כגון DHL ו-FedEx וUSPS כדי לפתור בעיה זו.

אפילו טוב יותר, אתה יכול להציע משלוח חינם ללקוחות שלך. בדרך זו, לא אכפת להם כמה זמן ייקח לקבל את ההזמנה שלהם.

3. תמחור המוצרים שלך בחוכמה

זה יכול להיות מפתה לרצות למכור את המוצר שלך במחיר נמוך במיוחד כדי להשיג יותר לקוחות. הבעיה היא שתמחור נמוך של לקוח כדי להשיג מכירה יכול לפגוע קשות בשולי הרווח שלך. זה גם יכול לתסכל אותך ולגרום לך לרצות לוותר לגמרי על דרופשיפינג.

בנוסף, ניהול עסק דרופשיפינג יכול לעלות הרבה כסף. פרסום, שמירה על הפעלת האתר וטיפול בהחזרות עלולים לעלות הרבה.

עלויות אלו צריכות להילקח בחשבון בעלויות התפעול שלך, אחרת העסק שלך ייתקע.

שאפו לשולי רווח של 200%. אז נניח שאתה קונה פריט באליאקספרס ב-$10. מחיר מכירה סביר עבור מוצר זה יהיה $30.

אם אתם מתכננים לשלוח, למשל, יותר מ-100 מוצרים, הזמנת דוגמאות לכל מוצר אינה מעשית. במקרה זה, תוכלו לקנות דוגמיות מספק אחד עד שלושה ולראות מי מציע את המוצר האיכותי ביותר.

4. תמחור לא אמור להיות המבדיל היחיד שלך

מה גורם לאנשים לרצות לקנות מהחנות שלך במקום מהחנות הבאה? אם הורדת מחירים היא הסיבה היחידה, ייתכן שהעסק שלך עומד בפני כישלון.

עם זאת, אם אתה רוצה להצליח בעסקים, חשוב לבסס את המבדילים שלך – כלומר דברים שעושים אותך ייחודי.

המבדילים שלך יכולים להיות שירות לקוחות טוב יותר, זמני תגובה מהירים ואיכות מוצר מעולה. אתה אפילו יכול להציע ללקוחות שלך אפשרויות תשלום מרובות, להישאר פעיל במדיה החברתית ולהתאים אישית את חווית הקנייה שלהם.

5. השתמש בתמונות מוצר אטרקטיביות ותפוס תיאורי מוצרים

אומרים שתמונה שווה אלף מילים. לכן, כדי למשוך את תשומת הלב של המבקרים שלך ולגרום להם לרצות לקנות מהחנות שלך, אתה צריך להשתמש בגרפיקה מושכת ומקצועית. ותיאורי מוצר כתובים היטב.

מה דעתך על תמונות שנמצאות באליאקספרס? ובכן, כל אלה טובים, אבל ייתכן שהאיכות שלהם לא תהיה מספיק איכותית עבור הלקוחות שלך. כתוצאה מכך, תרצה לצלם תמונות טובות יותר.

החלק הכי מגניב הוא שאתה לא צריך לשבור את הכסף בשביל זה. טריק פשוט שאתה יכול להשתמש בו הוא לצלם תמונה עם האייפון שלך (או כל סמארטפון אחר שבבעלותך) ואז לערוך אותה באמצעות תוכנת עריכת תמונות כמו פוטושופ.

אליאקספרס מרכז הדרופשיפינג

בעוד שאליאקספרס עשוי להיראות כמו פלטפורמת מסחר אלקטרוני רגילה, במציאות, רוב הקונים שם הם קמעונאים ועסקים קטנים המעוניינים למכור מחדש לצרכנים. אליאקספרס מודע לכך היטב.

מכאן, הסיבה לכך שהחברה יצרה את מרכז הדרופשיפינג, פלטפורמה המוקדשת לדרופשיפינג. אליאקספרס לדרופשיפינג מקל עליך למצוא מוצרים לדרופשיפינג ולהתחבר למוכרים בקלות.

אם חנות השופיפיי שלך מוכרת אביזרי שחייה לילדים  ושם אחד כזה בעגלה שלו, ייתכן שההצעה לא דורשת תוספת כמו חליפת ריצה. במקום זאת, אתה יכול להמליץ ​​על מעיל הצלה טוב יותר לתינוק, אולי סגנון אחר עם תכונות טובות יותר.

כיצד פועל מרכז דרופשיפינג של אליאקספרס

קודם כל, עליך ליצור חשבון באליאקספרס, אם עדיין לא עשית זאת. לאחר מכן, הדבר הבא שעליך לעשות הוא ללכת למרכז הדרופשיפינג של אליאקספרס ולחפש את המוצר.

אתה יכול לעשות זאת על ידי הזנת שם מוצר. לחלופין, תוכל לחפש לפי קטגוריית מוצר או מיקום מוכר. אתה יכול אפילו לחפש על ידי העלאת תמונות מוצר.

חיפוש מוצרים אליאקספרס
חיפוש מוצרים אליאקספרס באמצעות מרכז דרופשיפינג

מרכז הדרופשיפינג של אליאקספרס נותן לך אפשרויות לסנן את החיפוש שלך לפי משלוח חינם, המחירים הנמוכים והגבוהים ביותר, משלוח ePacket, דירוגי מוצרים ועוד.

כאשר אתה מוצא את מה שאתה מחפש, בדוק אם יש לו כיסוי של קונה. זה חשוב אם הלקוח שלך מבקש החזר עבור מוצר פגום או עיכוב באספקה.

לאחר מכן, אתה יכול לבחור להוסיף את המוצר ישירות לחנות שופיפיי שלך דרך אוברלו, או לשלם ולשלוח ישירות ללקוחות שלך. ניתן לשלם בכרטיס אשראי או באמצעות פייפל.

זו הפשטות של השימוש במרכז דרופשיפינג של אליאקספרס. זה היסודות, אבל זה בהחלט מספיק כדי להתחיל.

שורה תחתונה

האם כדאי להשתמש בדרופשיפינג דרך אלי אקספרס? זה לגמרי תלוי בך. אבל אם תשאלו אותנו, זה בהחלט כדאי.

אם אינך יכול להמיר תנועה לאתר שלך למכירות, עסק הדרופשיפינג שלך לא יראה אור. מובן שזה מאתגר.

עם כל זה בחשבון, אנו מקווים שההסבר הזה על דרופשיפינג באליאקספרס עזר לך להחליט אם זה מתאים לך. אם אתה מתחיל, זהו מודל בסיכון נמוך שאתה יכול לעשות כמעט מכל מקום. אבל, כמו בכל רעיון עסקי נהדר, לקחת את הצעד הראשון הזה הוא מה שנדרש כדי להפוך אותו למציאות.

ועם סייברג נוכל לבנות לך חנות דרופשיפינג במהירות ובקלות, לא סתם אתר, חנות שתניב לך תוצאות.

תוכן עניינים

עוד פוסטים שיעניינו אותך

וורדפרס

האם שווה להשתמש בוורדפרס ב2023

האם שווה להשתמש בוורדפרס ב2023? וורדפרס התחילה את דרכה כפלטפורמת בלוגים בתחילת שנות ה-90 ומאז גדלה למעצמה לבניית אתרים, כאשר כמעט מחצית מאתרי האינטרנט בעולם

קרא עוד
וורדפרס

קידום אורגני לעומת קידום ממומן

ההבדל העיקרי הוא אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מתמקדת באופטימיזציה של אתר אינטרנט כדי לקבל תנועה מתוצאות חיפוש אורגניות. מצד שני, המטרה של שיווק במנועי חיפוש

קרא עוד

עוד פוסטים שיעניינו אותך

קידום אתרי שופיפיי
שיווק דיגיטלי

קידום אתרי שופיפיי

יש לך מוצר מושלם! אתר חדש שמושך את העין, ובנית צוות נכון. השלב הבא – וללא ספק החשוב ביותר – הוא להבין כיצד לשווק את

קרא עוד
אישה עומדת ורושמת בלפטופ עם חבילות על השולחן
שיווק דיגיטלי

מה זה דרופשיפינג?

מה זה בעצם אומר דרופשיפינג? דרופשיפינג או באנגלית dropshipping, זה בעצם כאשר פריטים נשלחים ישירות מהיצרן או הסיטונאי ללקוח. קמעונאים של צד שלישי מקלים על

קרא עוד

אם אתם רוצים שהעסק שלכם יגיע לרמה אחת מעל כולם בדיגיטל אז תלחצו על הלחצן למטה ובואו לשיחת יעוץ איתנו ללא עלות.

קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

צריך עזרה להיות רמה אחת מעל כולם?

צור איתנו קשר עוד היום ונתן לך עצות בחינם על האתר

תקבל מאיתנו שיחת ייעוץ חינם, ונעזור לך לחשוב על הפתרון המושלם עבור העסק שלך

צריכים אתר שימשוך לקוחות או קידום ממומן? התקשרו עכשיו! 050-3023771

למי אתם מחכים? צרו קשר ואנו נדאג לשאר