כמה עולה קידום ממומן בגוגל ב2023

המחיר הממוצע לקליק בקידום ממומן בגוגל ברשת החיפוש נע בין 7₪  ל- 15₪. המחיר הממוצע לקליק ברשת המדיה הוא פחות מ-1₪. מילות המפתח היקרות ביותר בקידום ממומן בגוגל עולות מעל 185₪ לקליק.

עד 2023, המחיר הממוצע לקליק בגוגל ממומן הוא 11.50 שקלים. אבל אין תשובה אחת לעלות הפרסום בגוגל, מכיוון שהיא משתנה בהתאם לתקציב, מילות המפתח, התעשייה וציון האיכות שלך. עם זאת, תוכל להגדיר תקציב למודעות שלך כך שתשלם רק עבור ביצועים בטווח המחירים הזה. המשך לקרוא את מאמר זה כדי ללמוד עוד על מה שיכול להשפיע על העלויות שלך ב-גוגל ממומן וכיצד להגדיר תקציב.

ניטור ובקרה על עלויות גוגל-אדס יכולים להיות גוזלים זמן ודורשים עקומת למידה. קבל עזרה ממומחים מסייברג כדי להגדיל את ההחזר על הוצאות הפרסום של העסק שלך.

מחיר ממוצע לקליק ולידים בגוגל ממומן

העלות הממוצעת לקליק (CPC) עבור מודעות חיפוש בכל הענפים היא 11.15₪ בשנת 2023. העלות הממוצעת לליד, הידועה גם בשם עלות לפניה או עלות לפעולה – מתורגמת ל- 150₪, עלייה של 19% לעומת 2021.

ככל שהפלטפורמה הופכת לתחרותית יותר מדי שנה, העלות הממוצעת של גוגל ממומן עולה יחד איתה. עם החזר ממוצע על השקעה של 7.5₪ לשקל שהוצא, מפרסמים מתחילים יותר ויותר לפרסם בתשלום לפי קליק.

נתונים ממוצעים עבור עלות לקליק בכל ענף, עלות לאלף חשיפות והעלות החודשית הצפויה של גוגל ממומן הם כדלקמן:

עלות לקליק (CPC): 11.5₪
עלות ליד (CPL): 150₪
הוצאות פרסום חודשיות צפויות: 33,450₪ עד 115,000₪ לחודש

זכורו כי העלויות בפועל שונות עבור כל עסק, בהתאם לענף שלו ולמספר גורמים נוספים. לדוגמה, לחברת אומנויות ובידור שמפרסמת את שירותיה בתוצאות החיפוש של גוגל יש מחיר ממוצע לקליק של 5.50₪. מצד שני, העלות הממוצעת לקליק עבור עורך דין או משרד עורכי דין המשתמש ב-גוגל ממומן מגיעה ל-32₪.

ניתן לייחס את ההבדל המשמעותי הזה בעלות הממוצעת לשיעור ההקלקות של מודעות בענפים אלו ולערך בפועל שלהן להמרות בודדות. לתעשיות כמו שירותים משפטיים, שירותי שיניים ושיפוץ הבית יש שיעורי קליקים נמוכים (CTR). כמו כן, השירותים שלהם בדרך כלל יקרים יותר. זה מוביל לעלייה בעלויות השיווק.

גורמים המשפיעים על עלויות Google AdWords

גוגל ממומן פועלת על בסיס מכירה פומבית. עסקים מגדירים הצעת מחיר מקסימלית כדי לעזור לקבוע את המיקום שהמודעה שלהם מקבלת. עם זאת, בניגוד למכירה פומבית אמיתית, העסק ש"זוכה" במיקום הגבוה ביותר במודעה שלו לא חייב בהכרח להיות בעל ההצעה הגבוהה ביותר. זה גם נפוץ מאוד שאינך משלם את הסכום שהוגדר כהצעת המחיר המקסימלית שלך. להלן פירוט של הגורמים המשפיעים על המחיר שלך לקליק בגוגל ממומן

תקציב והצעת מחיר

התקציב והצעת המחיר המקסימלית שלך לקליק (הצעת מחיר מקסימלית לקליק) הם שני חלקים קריטיים שיש למלא בעת הפעלת קמפיין ב-בגוגל ממומן. התקציב שלך הוא הסכום הממוצע שתרצה להוציא ליום על פני תקופה של 30.4 ימים (מספר הימים הממוצע בחודש). כמו כן, הצעת המחיר המקסימלית שלך היא המקסימום שאתה מוכן לשלם עבור קליק על המודעה שלך.

מילות מפתח

כמה עולה מודעת גוגל מושפעת ממילת מפתח ומכוונת החיפוש שלה. מילות מפתח בעלות ערך גבוה הן יקרות יותר מכיוון שיש להן כוונת רכישה גבוהה. אלו בדרך כלל מילות מפתח הכוללות "קנה", "הזמנה" או "קרוב אליי".

לדוגמה, מילת המפתח "איך להכין קפה" פשוט מבקשת מידע ספציפי, כך שזה לא מובטח שהמחפש מחפש לבצע רכישה. מצד שני, "קפה בקרבתי" היא מילת מפתח עם כוונת רכישה גבוהה יותר מכיוון שהמחפש מחפש באופן פעיל לבצע עסקה.

ציון איכות

ציון האיכות הוא האופן שבו גוגל מדרגת את העסק שלך על סמך שלושה גורמים: שיעור קליקים צפוי, רלוונטיות למודעה וחוויית דף נחיתה. גוגל מעריכה את חווית הלקוח, כך שאם היא סבורה שהמודעה שלך תספק את המידע הטוב ביותר עבור שאילתת חיפוש מסוימת, יש סיכוי גבוה יותר שתזכה בהצעת מחיר עבור מילת מפתח זו.

ציון האיכות המינימלי הוא 1 והמקסימום הוא 10. אתה יכול למצוא את ציון האיכות שלך ב-גוגל ממומן על ידי התחברות לחשבון גוגל ממומן שלך, בחירת קמפיין, קבוצות המודעות שלך ומעבר לכרטיסייה "מילות מפתח". בחר את הסמל בעמודה "סטטוס" שליד כל מילת מפתח כדי להציג ערך מספרי עבור כל ציון איכות עבור כל מילת מפתח.

דירוג מודעה

דירוג המודעה שלך הוא ציון האיכות שלך כפול הצעת המחיר המקסימלית שלך. המודעות עם דירוג המודעה הגבוה ביותר הן אלו המוצגות למשתמשי אינטרנט לאחר שאילתת חיפוש. הודות לאלגוריתם זה, עסקים קטנים בעלי תקציב צנוע יכולים להתחרות בחברות גדולות יותר על ידי שיפור ציון האיכות שלהם.

דירוג מודעה = ציון איכות כפול הצעת מחיר מקסימלית.

טרגוט

אפשרויות טרגוט יכולות לעזור להפחית את הוצאות הפרסום שלך בקידום ממומן על ידי הגבלת מתי והיכן תרצה שהמודעה שלך תופיע. זה שימושי במיוחד להתאמת מודעות עסקיות מקומיות לשעות עבודה ספציפיות. לדוגמה, בית קפה שנפתח בבוקר עשוי לבחור להציע רק בשעות הפתיחה כדי להבטיח שהוא יגיע לאנשים שכבר פעילים (ולכן יש סיכוי גבוה יותר לבקר) בבוקר.

יחד עם זאת, מיקוד גיאוגרפי, או מיקוד לפי מיקום, יכולים להועיל לעסקים מקומיים מכיוון שאנשים שמחפשים בקרבת האזור שלהם הם הלקוחות הסבירים ביותר שלהם. אלטרנטיבה לגוגל אדס כדי להשיג מודעות למותג בקרב קהל היעד שלך היא לפרסם בערוצים חברתיים כמו פייסבוק ואינסטגרם. למידע נוסף במדריך שלנו לפרסום במדיה חברתית.

תעשיה

עלויות ממוצעות של פרסום ממומן על פי התעשייה ממלאת תפקיד קריטי בקביעת ההוצאה על המודעות הדרושה לך כדי להגביר את המודעות למותג ולמכירות באמצעות גוגל ממומן. בעוד שהעלות הממוצעת לקליק בכל התעשיות היא: 11.5₪, רבים מהם נמצאים מתחת למחיר הממוצע לקליק, בעיקר נדל"ן (5₪) ואומנות ובידור (5.5₪), שהם פחות או יותר מחצית מהעלות לקליק.

ניתן לייחס את השינוי הזה במחיר הממוצע לקליק לגורמים הבאים:

  1. ערך להמרה עבור מוצרים או שירותים בענף זה
  2. משך הזמן שלוקח ללקוח להשלים עסקה
  3. סביבה חיצונית ומגמות המשפיעות על תעשיות ספציפיות

בשורה התחתונה

המספר העצום של אנשים שמחפשים בגוגל הופך את הפרסום בגוגל להזדמנות מצוינת לעסקים לייצר יותר המרות. העלות של פרסום בגוגל תלויה בגורמים כגון מילות מפתח, תעשייה, ציון איכות, דירוג מודעה ומיקוד. עם זאת, הסכום שאתה מוציא בפועל על קידום ממומן תלוי בסופו של דבר בך, וקל לשלוט בו.

אם אתה צריך עזרה בהבנת התקציב שלך ובתכנון הקמפיינים שלך בגוגל-אדס, נצל את המומחיות שסייברג מציעה. סייברג מציעה שירותי ניהול הקמפיינים שמניבים צמיחה ותוצאות לעסקים מכל הגדלים עם בפרסום בגוגל. תראה בעצמך מה יש להם להציע היום עם פגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות.

תוכן עניינים

עוד פוסטים שיעניינו אותך

אופטימיזציהה למנועי חיפוש
קידום אורגני

אופטימיזציה למנועי חיפוש

מה זה אופטימיזציה למנועי חיפוש אופטימיזציה למנועי חיפוש באנגלית נקרא SEO ראשי תיבות של "אופטימיזציה למנועי חיפוש" או "Search Engine Optimization".  בעיקרון, משמעות הביטוי אומר שזה

קרא עוד
וורדפרס

האם שווה להשתמש בוורדפרס ב2023

האם שווה להשתמש בוורדפרס ב2023? וורדפרס התחילה את דרכה כפלטפורמת בלוגים בתחילת שנות ה-90 ומאז גדלה למעצמה לבניית אתרים, כאשר כמעט מחצית מאתרי האינטרנט בעולם

קרא עוד

עוד פוסטים שיעניינו אותך

וורדפרס

האם שווה להשתמש בוורדפרס ב2023

האם שווה להשתמש בוורדפרס ב2023? וורדפרס התחילה את דרכה כפלטפורמת בלוגים בתחילת שנות ה-90 ומאז גדלה למעצמה לבניית אתרים, כאשר כמעט מחצית מאתרי האינטרנט בעולם

קרא עוד
עלות בניית אתר אינטרנט
שיווק דיגיטלי

עלות בניית אתר אינטרנט

לאלו שהגיעו לכאן, נראה ששקלתם בעבר את ההוצאות של בניית אתר אינטרנט והמחירון שלו. מהי עלות לבניית אתרים? והאם יש מחירון מסודר לבניית אתרים? אלו

קרא עוד
אופטימיזציהה למנועי חיפוש
קידום אורגני

אופטימיזציה למנועי חיפוש

מה זה אופטימיזציה למנועי חיפוש אופטימיזציה למנועי חיפוש באנגלית נקרא SEO ראשי תיבות של "אופטימיזציה למנועי חיפוש" או "Search Engine Optimization".  בעיקרון, משמעות הביטוי אומר שזה

קרא עוד

אם אתם רוצים שהעסק שלכם יגיע לרמה אחת מעל כולם בדיגיטל אז תלחצו על הלחצן למטה ובואו לשיחת יעוץ איתנו ללא עלות.

קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

צריך עזרה להיות רמה אחת מעל כולם?

צור איתנו קשר עוד היום ונתן לך עצות בחינם על האתר

תקבל מאיתנו שיחת ייעוץ חינם, ונעזור לך לחשוב על הפתרון המושלם עבור העסק שלך

צריכים אתר שימשוך לקוחות או קידום ממומן? התקשרו עכשיו! 050-3023771

למי אתם מחכים? צרו קשר ואנו נדאג לשאר