מה זה דרופשיפינג באטסי – השיטה הכי רווחית ב2024

תוכן עניינים

מה זה אטסי

אטסי היא פלטפורמת מסחר במוצרים דומה לעליאקספרס, אך שונה ממנה. היא מיועדת בעיקר לאמנים, עבודות יד, מוצרי וינטג' ופריטים ייחודיים אחרים. הפלטפורמה מאוד פופולרית בזכות המגוון הרחב של מוצרים ייחודיים שלא תמצאו במקום אחר, כולל הזמנות אישיות ומוצרים מותאמים אישית. כמובן שהיא גם מאפשרת להגיע לרוב הקהל בעולם. יש להם ממשק ידידותי למשתמש וכלים נוחים לניהול חנויות באינטרנט, מה שהופך את זה לפשוט לפתוח עסק ולהתחיל למכור מוצרים שם.

מה זה דרופשיפינג באטסי

דרופשיפינג היא אחת מהשיטות הרווחיות והפשוטות להתחלה ביותר כיום. עם עסקים מסוג זה, כל האחריות על המוצר והאספקה ​​מוטלת על ספק הדרופשיפינג, מה שמשאיר לך יותר זמן להתמקד במשימות שמוסיפות ערך לעסק שלך – כמו מכירות, שיווק וקידום.

מבין הפלטפורמות השונות הקיימות כיום, פלטפורמת Etsy היא אחת המתאימות ביותר לדרופשיפינג. התכונות שלה מותאמות מאוד למודל העסקי הזה, אם כי יש לציין שיש הגבלות על סוגי המוצרים שניתן למכור, וזהו חסרון אחד שיש לקחת בחשבון.

הבעיה בעולם הדרופשיפינג היום

אישה עומדת ורושמת בלפטופ עם חבילות על השולחן

אחת הבעיות העיקריות היום בעולם הדרופשיפינג היא שהמון אנשים מכירים את שיטת הדרופשיפינג ויודעים למצוא את אותם המוצרים שאנחנו מוכרים בזול יותר ישירות דרך הספק. כיום, החוקים טיפה שונים והמטרה שלנו היא למכור רגש ולא את המוצר. מה זה אומר בעצם? הלקוח קונה רגש. אם נמתג את המוצר כמו שצריך, נהפוך אותו לייחודי שלנו ונבדיל את עצמנו מהמתחרים שלנו, נוכל להצליח ובגדול, כי רוב חנויות הדרופשיפינג לא עושות את הפעולות הללו והרבה מהן נכשלות בגלל זה.

למה דרופשיפינג באטסי עובד היום טוב

דרופשיפינג באטסי כיום עובד מאוד טוב בדיוק מכיוון הסיבה שדיברתי עליה קודם – אנשים מחפשים רגש וייחודיות ולא חושבים שעובדים עליהם, כי הם כבר מכירים את השיטה המוכרת של הדרופשיפינג. אבל באטסי המשחק טיפה שונה, מכיוון שאנחנו מוכרים מוצרים שהם ייחודיים ומותאמים אישית ללקוח שלנו. בנוסף, יש גם יחס אנושי בין הלקוח למוכר, שזה גם משהו שיש לו השפעה רבה במכירת מוצרים באטסי, מה שגם הופך את הלקוח הפוטנציאלי לשלם יותר על כל מוצר מכיוון הייחודיות של המוצר.

איך תהליך המכירה עובד?

היום, לקוח נכנס לאטסי ומחפש מתנה או מוצר אישי שהוא רוצה לקנות עבורו או עבור משפחתו ומתחיל בחיפוש. לאחר שמצא את המוצר שהוא מעוניין בו, לפעמים הלקוח ישר מזמין את המוצר ויוצר קשר עם המוכר לוודא שכל הפרטים נכונים ושלא יהיו טעויות עם המוצר שהזמין. לפעמים הם יוצרים קשר עוד לפני הזמנת המוצר, כדי לוודא שבאמת נוכל לספק להם מה שהם רוצים.

החוקים למכירת מוצרים באטסי

למרות שאטסי לא מזכירה במפורש דרופשיפינג באתר שלה, היא מפרסמת כמה כללים ותנאים סביב מודל עסקי דומה:

  • כל הפריטים הנמכרים באטסי חייבים להיות בעבודת יד, וינטג' או מלאכה.
  • כל פריט שנמכר בקטגוריית עבודת יד של אטסי חייב להיות מיוצר ו/או מעוצב על ידי המוכר. מכירה חוזרת אסורה.
  • כאשר עובדים עם "שותף ייצור", מוכרים חייבים לחשוף את הקשר הזה ברישום המוצר.
  • שותפי הפקה אינם חייבים להיות ספקים שמהם חברי חנות או סוחרי Etsy מקבלים מוצרים מוכנים למכירה חוזרת.
  • סוחרי אטסי אינם רשאים להשתמש בעליאקספרס עבור דרופשיפינג.
  • פריטי וינטג' חייבים להיות בני 20 ומעלה.
  • ציוד מלאכה עשוי להגיע ממוכרים של צד שלישי ויכול להיות בעבודת יד, מסחרי או וינטג'.
  • כל רישום באטסי חייב לקדם ולמכור ישירות מוצרים פיזיים או דיגיטליים.
  • פעילויות מכירה חוזרת ספציפיות כוללות: אריזה מחדש של פריטים מסחריים של אנשים אחרים שאינם מעוצבים או מיוצרים על ידיך או פריטים שיוצרו במלאכת יד מסורתית או פריטי סחר הוגן.

אז בקיצור, אולי תוכל למצוא דרכים לעקיפת הבעיה וטיפים לדרופשיפינג בבאטסי, אבל בסך הכל, השוק לא נועד לתמוך בדרופשיפינג אך רואים שיש המון אנשים שעושים זאת שם.

היתרונות של דרופשיפינג באטסי

  • התחרות בין דרופשיפרים נמוכה יותר:
    • מכיוון שאטסי מקשה על המוכרים לבצע דרופשיפינג, מעטים מהדרופשיפרים מתמקדים בשוק. אם עסק הדרופשיפינג שלך עומד בכללים של אטסי, סביר להניח שתמצא מעט תחרות וקל להשיג יתרון.
  • עסקים עם נישה ספציפית עובדת טוב :
    • אם יש לך רעיון לנישה מסוימת של דרופשיפינג או מוצר שמתאים לדרישות של אטסי, זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת. אטסי מקבלת בברכה עסקים שיש להם נישה ומסווגת סוחרים כך שלקוחות יוכלו לגלות אותך בקלות.
  • קל יותר למכור פריטים וינטג' או בעבודת יד:
    • אטסי הוא השוק המושלם של צד שלישי לפריטים בעבודת יד ובוינטג'. אם אתם מבצעים דרופשיפינג עם מוצר שנכלל באחת מהקטגוריות הללו, זה יהיה פשוט יותר כי בסיס המשתמשים שלו מפולח מאוד.
  • גישה קלה יותר לבסיס לקוחות:
    • אנשים שמשתמשים באטסי מחפשים לעתים קרובות סוגים ספציפיים של פריטים. לעתים קרובות, הם מוכנים לשלם יותר עבורו כי מדובר בפריט וינטג' מיוחד במינו או בעבודת יד.

חסרונות של דרופשיפינג באטסי

  • עמלות גבוהות:
    • דרופשיפינג באטסי יכול להיות יקר. העמלות של השוק חותכות במהירות את הרווחים שלך. המוכרים משלמים עמלת רישום של 20 סנט לפריט ודמי עסקה של 6.5% ממחיר הרישום, בתוספת דמי משלוח ואריזת מתנות.
  • חוקים קפדניים של משלוח ירידה:
    • אטסי לא מתלהבת מהדרופשיפינג ואינה מברכת על המודל העסקי הזה לפלטפורמה שלה. לכן, לאטסי אין תכונות או כלים שתוכננו במיוחד כדי לעזור לסוחרים בדרופשיפינג, וכנראה שגם הם לא יהיו זמינים בקרוב.
  • אין אפשרות סיטונאית:
    • אטסי נטשה את עסקי הדרופשיפינג שלה לאחר שחיסלה את העסק הסיטונאי שלה. זה עודד סוחרים לקחת תפקיד מעשי בפיתוח וייצור מוצרים, ולכן ביטלה את התוכנית הסיטונאית שלה.
  • תהליך יציאה לשוק גוזל זמן רב:
    • רישום פריטים באטסי אינו כל כך פשוט. אטסי לא מציעה העלאות בכמות גדולה, כך שיש לרשום כל פריט באופן ידני. חלק מהסוחרים דיווחו גם על עיכובים בין פרסום של מוצר לבין תחילת ההופעה בתוצאות החיפוש.
  • מדרגיות נמוכה:
    • אופי הפריטים הנמכרים באטסי פירושו לעתים קרובות שהם אינם מיוצרים בהמוניהם במהירות. מכיוון שרוב הפריטים מתוכננים ומיוצרים באופן ידני, ייתכן שספקי אטסי לא יוכלו לייצר פריטים רבים באותה מהירות כמו יצרנים גדולים יותר. בנוסף, המלאי של מוצרי וינטג' ועתיקות מוגבל, מה שמקשה על הצמיחה של העסק ולהגדיל את המכירות.

שאלות נפוצות

האם דרופשיפינג באטסי שווה את זה?

התשובה תלויה במטרות ובמשאבים שלך. אם אתה מחפש להרוויח כסף במהירות, ייתכן שחנות דרופשיפינג באטסי לא תתאים לך. אבל אם אתה מוכן להשקיע זמן ומאמץ בבניית עסק חזק, אטסי יכולה להיות רווחית מאוד. הפלטפורמה מציעה קהל רחב, עלויות נמוכות ומגוון מוצרים. ההצלחה שלך בכל עסק דרופשיפינג תהיה תלויה במאמץ שתשקיע בו.

איך דרופשיפינג עובד באטסי?

דרופשיפינג באטסי מאפשר למוכרים להקים חנות ולהתחבר לספקים (Dropshippers). המוכרים יוצרים רישומים עבור מוצרים שונים ב-Etsy. כאשר לקוח רוכש פריט, המוכר מעביר את ההזמנה לספק, אשר שולח את המוצר ישירות ללקוח. הרווח של המוכר נובע מההפרש בין עלות הספק לבין המחיר שנגבה מהלקוח.

האם אפשר לשלוח ישירות מאטסי לשופיפיי?

כן, אפשר לשלוח ישירות מאטסי לשופיפיי. שופיפיי מציעה מספר אפליקציות שעוזרות לחבר את חנות המסחר האלקטרוני שלך באטסי לחנות שלך בשופיפיי. אפליקציות אלו מאפשרות לסנכרן מלאי, למלא הזמנות ועוד.

האם זה חוקי להעביר מוצרים מאטסי?

כן, זה חוקי לחלוטין לנהל עסק דרופשיפינג באטסי. עם זאת, הקפד לבדוק שלמוכרים בודדים אין הגבלות על המוצרים שלהם. בנוסף, חשוב לוודא שאין כללים האוסרים על מכירה חוזרת של פריטים מסוימים ממוכרי אטסי. זה מבטיח פעולות חלקות ושומר על אמון עם לקוחות אטסי.

בקצרה

דרופשיפינג באטסי יכול להיות רווחי אם אתה מוכן להשקיע זמן ומאמץ בבניית עסק חזק וממותג. היתרונות כוללים תחרות נמוכה יותר וקלות במכירת פריטים ייחודיים שמותאמים אישית ללקוח. עם זאת, יש לקחת בחשבון את העמלות הגבוהות והחוקים הקפדניים של הפלטפורמה. אם תמתג את המוצרים בצורה נכונה ותציע ערך ייחודי, תוכל להצליח ולבלוט על פני המתחרים. לכן, אם אתה מחפש לבנות עסק יציב עם מוצרים ייחודיים, דרופשיפינג באטסי בהחלט שווה את ההשקעה.

תוכן עניינים

עוד פוסטים שיעניינו אותך

דרופשיפינג באיביי, לפטופ עם אריזה וואן של משלוח
דרופשיפינג בקצרה העלייה במסחר דיגיטלי הולידה מודל עסקי שנקרא "דרופשיפינג". מונח זה לא תמיד...
תחבורה ללא מחסומים: נוחות בנמלי תעופה מודרניים, אוטובוסים נגישים לנכים
כיום כל אתר אינטרנט אשר מספק שירות או מוצר מסוים מחויב שהאתר שלו יהיה נגיש עבור אנשים עם מוגבלויות כאלה...
-אוגני-נגד-ממומן
ההבדל העיקרי הוא אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מתמקדת באופטימיזציה של אתר אינטרנט כדי לקבל תנועה מתוצאות...
הסודות למציאת מילות מפתח
מה זה מחקר מילות מפתח: פעולת ביצוע מחקר מילות מפתח כרוכה בחשיפת הביטויים הספציפיים שאנשים משתמשים בהם...
קידום ממומן בגוגל
איך להכין את הקמפיין הראשון שלך בגוגל: מדריך שלב-אחר-שלב קמפיין פרסום בגוגל יכול להיות כלי עוצמתי להשגת...
קידום ממומן בלינקדאין
פלטפורמת הפרסום של לינקדאין בשנת 2024 לינקדאין יש עדיין כוח אדיר בתחום השיווק הדיגיטלי בשנת 2024, במיוחד...
אישה עומדת ורושמת בלפטופ עם חבילות על השולחן
מה זה בעצם אומר דרופשיפינג? דרופשיפינג או באנגלית dropshipping, זה בעצם כאשר פריטים נשלחים ישירות מהיצרן...

רוצים לפרסם אצלנו כתבה באתר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

תקבל מאיתנו שיחת ייעוץ חינם, ונעזור לך לחשוב על הפתרון המושלם עבור העסק שלך

צריכים אתר שימשוך לקוחות או קידום ממומן? התקשרו עכשיו! 050-3023771

למי אתם מחכים? צרו קשר ואנו נדאג לשאר