איך עושים מחקר מילות מפתח המדריך המעודכן

תוכן עניינים

מה זה מחקר מילות מפתח:

פעולת ביצוע מחקר מילות מפתח כרוכה בחשיפת הביטויים הספציפיים שאנשים משתמשים בהם כאשר הם מחפשים מידע הקשור לנושא מסוים, כמו גם את התדירות שבה מילות מפתח אלו מנוצלות במנועי חיפוש פופולריים כגון גוגל ובינג.

עיסוק במחקר מילות מפתח משמש כשיטה היעילה ביותר לגילוי מילות מפתח טריות ורלוונטיות שניתן להשתמש בהן כדי לשפר הקמפיין שלנו בגוגל או לקדם את האתר שלנו בצורה אורגנית. להלן, נעמיק במגוון כלים שניתן להשתמש בהם לביצוע מחקר מילות מפתח.

המטרה העיקרית היא לזהות מונחי חיפוש שמתיישרים עם התוכן וההצעות של העסק שלנו, תוך שהם בעלי נפח חיפוש גבוה. מלבד נפח החיפוש, ישנם מדדי מילות מפתח נוספים שיכולים לעזור במחקר ובקביעת העדיפות של מיקוד למילות מפתח ספציפיות. הגורמים שיש לקחת בחשבון בעת ​​קביעת קושי הדירוג של מילת מפתח הכוללים מחיר לקליק (CPC), תחרות והסמכות של האתר שלך.

למה מחקר מילות מפתח זה חשוב לעשות

הבסיס להגדלת העסק שלך וגם לנראות באינטרנט טמון במילות מפתח. ללא נוכחות באונליין, עסקים עתידים להיכשל. חשוב לציין שגוגל מטפלת בכמות מדהימה של 5.5 מיליארד שאילתות חיפוש על בסיס יומי, מה שאומר שיש מספר עצום של מילות מפתח שצריך לקחת בחשבון.

עם זאת, זה לא מספיק פשוט לבחור מילת מפתח כלשהי. יש צורך במחקר יסודי כדי לזהות את אלה המועילים ביותר עבור העסק הספציפי שלך. האפקטיביות של התוכן שלך תלויה ביכולת שלו להתאים עם המונחים והנושאים שמושכים את הקהל שלך. ללא ההתאמה הזאת, התוכן שלך הופך לחסר ערך. עם זאת, השגת התאמה זו דורשת איזון עדין בין יצירתיות אמנותית וניתוח נתונים נכון.

איך מחקר מילות מפתח משפיעה על אופטימיזציה למנועי חיפוש

מחקר מילות מפתח חיוני לאופטימיזציה של התוכן שלנו לחיפוש אורגני. על ידי ביצוע אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), אנו מאפשרים לבוטים של גוגל לסרוק ביעילות את האתרים שלנו ולהוסיף לאינדקס, מה שמוביל בסופו של דבר לדירוג אורגני גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERPs). הרלוונטיות בין שאילתת החיפוש של המשתמש לבין התוכן באתר שלנו נקבעת על ידי מנועי החיפוש באמצעות סריקת מילות מפתח, אשר משחקת תפקיד משמעותי באלגוריתמי הדירוג שלהם.

איך מחקר מילות מפתח משפיעה על קידום ממומן

כשזה מגיע למחקר מילות מפתח, משווקים בדרך כלל נותנים עדיפות לקידום אתרים ותוכן בצורה אורגנית. עם זאת, חשוב לא פחות שתהיה גישה ממוקדת מילות מפתח עבור כל הקידום ממומן. בין אם מדובר במודעות חיפוש בתשלום, מודעות לתצוגה, שיווק מחדש או קמפיינים במדיה חברתית, כל האסטרטגיות הללו צריכות להסתובב סביב מילות מפתח שנבחרו בקפידה ועל ידי ביצוע מחקר מילות מפתח נכון.

כשמדובר ב-PPC, ביצוע מחקר מילות מפתח הוא קריטי. בחיפוש בתשלום, אתה בעצם מתחרה על מילות מפתח ספציפיות. מילות מפתח אלו יוצרות את קבוצות המודעות שלך, אשר הן מרכיבות את רווחיות הקמפיינים שלך.

חשוב לציין שאם למילות המפתח שבחרת יש נפח חיפוש נמוך, המודעות שלך יקבלו חשיפה מינימלית או ללא חשיפה בכלל. בנוסף, אם מילות המפתח שלך אינן רלוונטיות לקהל היעד שלך, אתה תמשוך את האנשים הלא נכונים ללחוץ על המודעות שלך, וכתוצאה מכך לבזבוז התקציב היקר שלך ודירוג מודעה נמוכה ותשלם יקר על אותם מילות מפתח.

מחקר מילות מפתח ממלא תפקיד מכריע בהצלחתו של כל קמפיין שיווקי בחיפוש, תוך שימת דגש על משמעותו בהשגת תוצאות.

5 כלים חינמים למציאת מילות מפתח

Google Keyword Planner (מתכנן מילות המפתח של גוגל)
כלי חינמי מבית Google Ads שמאפשר למצוא מילות מפתח חדשות ולבדוק את נפח החיפושים שלהן.

Ubersuggest
כלי שמציע רעיונות למילות מפתח, בודק את נפח החיפושים, מציג את התחרותיות של מילות המפתח ומציע רעיונות לתוכן.

AnswerThePublic
כלי שמציע רעיונות למילות מפתח בהתבסס על שאילתות של משתמשים. מציג את מילות המפתח בצורת דיאגרמות, המחולקות לשאלות, השוואות ואחרות.

Google Trends
כלי של גוגל שמאפשר לראות מגמות חיפוש על מילות מפתח לאורך זמן. מציג את הפופולריות של מילות המפתח באזורים גיאוגרפיים שונים ובפרקי זמן שונים.

איך להשתמש במתכנן מילות מפתח של גוגל למציאת מילות מפתח

keyword planner google ads

כדי להשתמש בכלי של מתכננן מילות המפתח של גוגל עליכם קודם כל לפתוח חשבון פרסום בגוגל, לאחר פתיחת החשבון תבחרו בכלים והגדרות מהתפריט בצד שמאל "Tools & Settings" ותבחרו את ה"Keyword Planner"

שתי אפשריות עיקריות לשימוש במתכננן מילות מפתח

  • מצא מילות מפתח חדשות (Discover new keywords): אפשרות זו מאפשרת להזין מילות מפתח כלליות או כתובת אתר ולקבל רעיונות למילות מפתח חדשות.
  • קבל נתונים ונפחי חיפוש (Get search volume and forecasts): אפשרות זו מיועדת למי שכבר יש לו רשימת מילות מפתח ורוצה לקבל נתונים על נפח החיפושים והתחזיות.

הזנת מילות מפתח או כתובת אתר:

אם בחרת ב"מצא מילות מפתח חדשות", הזן מילות מפתח רלוונטיות או כתובת אתר של אתר מתחרה. לחץ על "קבל תוצאות" (Get Results).

איך למצוא שאילתות למילות מפתח לקידום אורגני

שיטה יעילה ביותר ליצירת אמון במותג היא על ידי לתת ערך יוצא דופן לשאלות של הלקוחות פוטנציאליים שלנו.

על ידי התמקדות בשאילתות ספציפיות, אנחנו יכולים לטפל ישירות בבעיות שהלקוחות שלך מתמודדים איתם באותו רגע, מה שבתורו ימשוך אותם לעסק שלנו ויעודד אותם ליצור אינטראקציה עם התוכן שלך. שימוש במילות מפתח הקשורות לשאילתות יכול גם לשפר משמעותית את הנראות שלך בתוצאות חיפוש האורגניות. אם תספק בעקביות פתרונות איכותיים ומקוריים, המוניטין שלך יזנק, וכתוצאה מכך דירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.

כדי לחשוף את השאלות הרלוונטיות, חיוני למצוא את השאילתות הספציפיות שהקהל שלך מחפש. על ידי כך, תצבור קטלוג נרחב של ביטויי מפתח מעיינים שהקהל שלך רוצה לקרוא ומתעניין בו.

כשאתה תקוע ולא יודע איזה שאילתות לבחור, ישנם כלים של מילות מפתח מצוינים לכך, AnswerThePublic. הכלי המדהים הזה שגם תומך בשפה העברית, שיש לו דף בית ייחודי ומשונה, פועל באופן הבא: הזן מילת מפתח, ותראה את התצוגה המדהימה מבחינה ויזואלית שמופיעה. הוא מציג סידור מעגלי של שאלות לפי המילה הראשונית שלהן (איפה, איזה, מי, איך, למה וכו').

digital marketing answer the public



כאשר עושים מחקר מילת המפתח שיווק דיגיטלי, חשוב להתמקד בשאלות בעלות כוונות גבוהות כמו "מה זה שיווק דיגיטלי" או "איך עושים שיווק דיגיטלי". השאלות האלו מצביעות על כך שהאנשים מחפשים באופן פעיל שיווק דיגיטלי. בנוסף, ישנן גם שאלות רחבות יותר שעשויות להיות ללקוחות פוטנציאליים, כמו "מי המשווק דיגיטלי הכי טוב בארץ", שיכולות לעזור להנחות אותם בתהליך קבלת ההחלטות שלהם.

כמו כן גם אפשר להשתמש בכלי מחקר מילות מפתח כדי לקבל נתוני נפח חיפוש עבור השאילתות, יחד עם מדדים מועילים נוספים כדי לוודא את האיכות של מילות המפתח.

מחקר מילות מפתח באמצעות מונחי החיפוש של גוגל

מחקר מונחי חיפוש בגוגל. זהו שיטה יצירתית שחשבתי עלייה במהלך העבודה. זו דרך מצוינת למצוא מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלך. אם אתה מנסה לחשוב על מילות מפתח נוספות שאנשים עשויים לחפש עבור נושא מסוים, תוכל לפתוח את גוגל ולרשום שם מילה כללית בחיפוש של גוגל ואז תראה מונחי חיפוש הקשורים למילה שרשמת בגוגל. כאשר תרשום ביטוי מסוים וגלול לתחתית תוצאות Google, תבחין בכמה הצעות חיפוש הקשורות למה שרשמת. מילות מפתח אלו יכולות להיות רלוונטיות ורעיונות למילות מפתח אחרות שאולי תרצה לשקול להוסיף.

מילות חיפוש דומות בגוגל

מקוריות ויכולת גילוי

מה לגבי מקוריות? האם לא עדיף להתבלט מהקהל ולהשתמש במילות מפתח שונות מהמתחרים שלך? נניח שאתה (או מחלקת השיווק שלך) מחליטים לתת למוצר שלך שם יוצא דופן. זו יכולה להיות החלטה שיווקית חכמה מכיוון שאנשים עשויים לזכור את המוצר שלך בקלות רבה יותר. לדוגמה, אתה עשוי להתבלט יותר אם תשתמש במונח ייחודי כמו "בית נופש" במקום "בית מלון".

עם זאת, יש להיזהר: מעט אנשים מחפשים את המונח "בית נופש". אם תבצע אופטימיזציה של הטקסט עבור מונח זה, אתה עשוי לדרג גבוה בחיפושים עבורו. עם זאת, מכיוון שהקהל שלך משתמש במילים אחרות, לא תיצור הרבה תנועה ולא תגיע לרוב הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

אל תחשוש יותר ממחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח עשוי להיראות כמשימה מאתגרת, אך הוא חיוני להצלחת הקידום האורגני והממומן. עם שיטה מסודרת והכלים הנכונים, תמצא את מילות המפתח המושלמות במהירות. המחקר יסייע לך להגיע לקהל היעד בצורה אפקטיבית ולהגדיל את הנראות והחשיפה של העסק שלך.

תוכן עניינים

עוד פוסטים שיעניינו אותך

דרופשיפינג באיביי, לפטופ עם אריזה וואן של משלוח
דרופשיפינג בקצרה העלייה במסחר דיגיטלי הולידה מודל עסקי שנקרא "דרופשיפינג". מונח זה לא תמיד...
תחבורה ללא מחסומים: נוחות בנמלי תעופה מודרניים, אוטובוסים נגישים לנכים
כיום כל אתר אינטרנט אשר מספק שירות או מוצר מסוים מחויב שהאתר שלו יהיה נגיש עבור אנשים עם מוגבלויות כאלה...
-אוגני-נגד-ממומן
ההבדל העיקרי הוא אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מתמקדת באופטימיזציה של אתר אינטרנט כדי לקבל תנועה מתוצאות...
דרופשיפינגבאטסי
מה זה אטסי אטסי היא פלטפורמת מסחר במוצרים דומה לעליאקספרס, אך שונה ממנה. היא מיועדת בעיקר לאמנים,...
קידום ממומן בגוגל
איך להכין את הקמפיין הראשון שלך בגוגל: מדריך שלב-אחר-שלב קמפיין פרסום בגוגל יכול להיות כלי עוצמתי להשגת...
קידום ממומן בלינקדאין
פלטפורמת הפרסום של לינקדאין בשנת 2024 לינקדאין יש עדיין כוח אדיר בתחום השיווק הדיגיטלי בשנת 2024, במיוחד...
אישה עומדת ורושמת בלפטופ עם חבילות על השולחן
מה זה בעצם אומר דרופשיפינג? דרופשיפינג או באנגלית dropshipping, זה בעצם כאשר פריטים נשלחים ישירות מהיצרן...

רוצים לפרסם אצלנו כתבה באתר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

תקבל מאיתנו שיחת ייעוץ חינם, ונעזור לך לחשוב על הפתרון המושלם עבור העסק שלך

צריכים אתר שימשוך לקוחות או קידום ממומן? התקשרו עכשיו! 050-3023771

למי אתם מחכים? צרו קשר ואנו נדאג לשאר