שיווק ברשתות חברתיות מותאם עבורך
שיווק ברשתות חברתיות
רוצה להגדיל את הרווחים שלך?
נכין לך תכנית שיווקית מותאת עבורך. איתנו גם תחסכו וגם תקבלו מקסימום תוצאות
» דף הבית » שיווק ברשתות חברתיות
פלטפורמות חברתיות
רשתות חברתיות משתמשת במדיה חברתית וברשתות חברתיות כדי לשווק את השיווק והשירותים של החברה.
באילו פלטפורמות מפרסמים
אתרים בפייסבוק ואינסטגרם שימושים בדרך כלל לביצוע שיווק במדיה חברתית.
איך זה עוזר לנו?
היא מאפשרת לחברות לתקשר עם לקוחות שקיימים לקוחות חדשים תוך קידום התרבות, הייעוד או הטון.
אפשרות תקשרות ישירה עם העסק
אנשים יכולים להגיב על מודעות וליצור מעורבות עם העסק שלנו בצורה חיובית או שלילית.
שיווק ברשתות חברתיות
שיווק ברשתות חברתיות באנגלית נקרא (SMM) קיצור של "Social Media Marketing" מאפשר שימוש במדיה חברתית וברשתות חברתיות כדי לשווק את המוצרים והשירותים של החברה.
שיווק במדיה חברתית היא דרך יעילה עבור עסקים בכל הגדלים להגיע מועמדים ולקוחות פוטנציאליים. אנשים מחפשים, לומדים, עוקבים וקונים מותגים במדיה החברתית, כך שאם אינך בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם טיקטוק, אתה מפספס!
קבל מאיתנו שיחת איפיון חינם
כבר מהשיחה הראשונית אנחנו נחקור את עסק שלך בין המתחרים והתעשיה עצמה, ככה נתאים אסטרטגיה ופתרון מושלם עבור העסק שלך.
כיצד עובד שיווק ברשתות חברתיות
כיצד פועל שיווק ברשתות חברתיות (SMM). המדיה החברתית שינתה את הדרך בה אנו מתפקדים כחברה, כולל הדרך בה אנו מתחברים אחד לשני. עם עלייתן של פלטפורמות כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם, עסקים שמו לב. הם החלו להשתמש באתרים אלה כדי להרחיב את תחומי העניין שלהם באמצעות שיווק במדיה חברתית. למה היא אתרים אלו מסוגלים לשנות את התנהגות הצרכן.
פלטפורמות חברתיות מאפשרים למשווקים להשתמש במגוון רחב של טקטיקות כדי לקדם תוכן ולשמור על אנשים מעורבים. רשתות חברתיות רבות מאפשרות למשתמשים לספק מידע גיאוגרפי, דמוגרפי ואישי מפורט, המאפשר למשווקים להתאים את המסרים שלהם למה שסביר שיהדהד בקרב המשתמשים.
למה כדאי לעשות שיווק ממומן עם סייברג קידום אתרים ופיתוח
ישירים
איתנו, תגיד לנו למה אתה מצפה ומתי. ואם יש פיתרון פשוט יותר, נגיד לך. אם אנחנו לא יכולים לעשות משהו, נגיד לך. מסבירים הכל עד הפרטים הקטנים ואנחנו מספקים מה שאנחנו מבטיחים.
קודם כל האנשים
העובדה שאנחנו עושים זה לא עוד פרוייקט יהורה. אנחנו נדריך, ונתן לך עצות אבל אנחנו גם רוצים שתגיד לנו על האתגרים והמחשבות שאתה מתמודד איתם בעסק שלך. תחשוב עלינו כתוסף לעסק שלך, אם אתה צריך שנעבוד ביחד עם הצוות שלך זה בסדר מבחינתינו.
תהליך מושלם
אנחנו משתמשים במה שאנחנו יודעים אבל תמיד לומדים עוד. הרעיונות שלנו גדולים כמו האתגרים שלך אתרים מותאמים, פתרונות יצירתיים ואינטגרציות חכמות אנחנו מסודרים בעניין הזה. פתרונות יציבים גם עובדים, ואנחנו בסדר גם עם זה.
צוות עיצוב ופיתוח מקצועי
אנחנו עובדים עם מאות מעצבים ומפתחים על מנת ליצור לכם את האתר המושלם מותאם עבורכם, בשבילו אין פרויקט שהוא "גדול מדי" עובדים עם עסקים קטנים וגדולים כאחד.
חברתית יש חמישה מפתחות בשביל להצליח בקידום ממומן ברשתות חברתיות:
- אסטרטגיה:
שלב זה כולל זיהוי יעדים, באילו רשתות חברתיות יש להשתמש וסוג התוכן שישותף.
- תכנון ופרסום:
עסקים צריכים לנסח תוכנית לתוכן שלהם (כלומר יהיו סרטונים? תמונות? כמה סקריפים?) ולהחליט מתי לפרסם אותו בפלטפורמה שנבחרה.
- להקשיב וליצור מעורבות:
יש לעקוב אחר מה שהמשתמשים, לקוחות אומרים על פוסטים, מותגים וכל נכס עסקי אחר. זה עשוי לדרוש שימוש בכלי מעורבות במדיה חברתית.
- ניתוח ודיווח:
חלק מהשהייה במדיה החברתית הוא לדעת איך פוסט מתפקד, שימוש בנתונים אלו על מנת ליצור מעוברות גדולה יותר בפוסטים שלך.
- פרסום:
קניית מודעות בפלטפורמת המדיה החברתית היא דרך מצוינת לקדם ולפתח את המותג שלך.
קבל מאיתנו שיחת איפיון ללא עלות!
כבר מהשיחה הראשונית אנחנו נחקור את עסק שלך בין המתחרים והתעשיה עצמה, ככה נתאים אסטרטגיה ופתרון מושלם עבור העסק שלך.
מכיוון שניתן לפלח קהלים טוב יותר מערוצי שיווק מסורתיים יותר, חברות יכולות להבטיח שהן ממקדות את המשאבים שלהן בקהל היעד עבורו הם רוצים להשתמש בשיווק ברשתות חברתיות. (בדרך כלל מכירים את זה כשיווק דיגיטלי או שיווק במייל אלקטרוני)
נקודות עיקריות
- דוחות אתרים, כגון גוגל אנליטיקס
- החזר על השקעה (ROI)
- אחוזי תגובת הלקוח או מספר הפעמים שלקוחות מפרסמים על חברה
- טווח ההגעה למשתמשים או הוויראליות של הקמפיין או כמות התוכן המשותף על ידי לקוחות
שיטה חשובה שכדאי לשים לב אליה
אסטרטגיה מרכזית המשמשת בשיווק במדיה חברתית היא לפתח מידע ותוכן שמשתמשים בודדים ישתפו עם בני משפחתם, החברים והקולגות שלהם.
אסטרטגיה זו מסתמכת על שיטת מפה לאוזן ומציעה מספר יתרונות. ראשית, זה מגדיל את טווח ההגעה של הודעות לרשתות ולמשתמשים שלמנהלי מדיה חברתית אולי אין גישה אליהם. שנית, תוכן משותף נושא תמיכה מרומזת כאשר הוא נשלח על ידי מישהו שהנמען מכיר וסומך עליו. אסטרטגיית מדיה חברתית כוללת יצירת תוכן דביק. המשמעות היא שזה מושך את תשומת הלב של המשתמש ומגדיל את הסבירות שהוא יעשה מה שהוא רוצה, כמו קניית מוצר או שיתוף תוכן עם אחרים ברשת שלהם.
משווקים יוצרים תוכן ויראלי שנועד להתפשט בין המשתמשים. שיווק במדיה חברתית צריך גם לעודד לקוחות ולגרום להם ליצור תוכן משלהם לגבי התוכן השיווקי שלנו, ביקורות או ביקורות על מוצרים. זה נקרא מדיה מורווחת בתעשיית השיווק.